VW Golf  II 1.6 D
Karoserie       dvouprostorová
samonosná, pětimístný hatchback s motorem před přední nápravou a pohonem
předních kol
Styling             část karoserie obroušena na kov, část
přebroušena brusným rounem, nalakována a opět přebroušena, střecha polepena
černo-žlutými kosočtverci, černě laková spodní část karoserie, vybroušený kříž
na kapotě, ulomená klika dveří u řidiče, pootočený znak v mřížce chladiče,
žlutá mlhovka, rozlomená přední a polepená zadní RZ, zrezlá ramínka stěračů,
nápis RAT na dveřích kufru, samolepky na okně, zahrádka plná haraburdí (zrezlý
sud, proutěný košík, přepravka na mléko, jutový pytel, rákosová pergola a
funkční amplión „místního“ rozhlasu
Interiér           sedadla, obklady dveří a volantu
potaženy pytlovinou, rohože místo vkládaných koberečků,  na zadním sedadle stará čutora, visací zámek
a sekyra, plato kufru s vajíčky a starými LP desky, na zpětném zrcátku opět LP
deska, přídavný větrák přicucnutý na přední sklo
Audio              kazeťák
Alpine, přední 13 cm repra Pioneer, vzadu tzv. papíráky osazené do plastových
bedniček
Motor 
Počet válců                            4/R,
2 ventily na válec
Rozvod                                  OHC
Zdvihový objem                    1 588
ccm
Vrtání/zdvih                          76,5/86,4 mm
Nejvyšší výkon                      55
koní při 4800 ot.
Kroutící moment                  100 Nm při 2300 ot.
Kompresní poměr                23,0:1
Příprava směsi                      jednobodové
vstřikování nafty
Tuning                                   pozměněný systém sání, plechovka od
piva na ventilovém víku a smaltová cedule zpětný proud na kapotě.
Podvozek                               
Přední náprava                    nezávislé
zavěšení, lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické
tlumiče
Zadní náprava                      nezávislé
zavěšení, kliková s propojenými rameny, vinuté pružiny, teleskopické
tlumiče
Brzdy                         dvojitý
hydraulický okruh s posilovačem, vpředu kotouče, vzadu bubny
Kola                                       červeně lakované plechy 5x13 
Pneu                                      bíle
lakované boky, 185/70 R13
Tuning                                   zkrácené sériové pružiny, snížení cca 80/80
mm
Rozměry a váhy (originální hodnoty, mohou se lišit)
Rozvor/rozchod vpředu/vzadu                               2475/1427/1422 mm
Délka/šířka/výška                                                    3985/1665/1415
mm
Pohotovostní/celková hmotnost                              900/1430 kg
 
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
 
Golf II v RAT stylu má opravdu jedinečný vzhled! Ale i když vypadá zvenku „ošlehaně“, je super mít pod kapotou všechno v perfektním stavu. Pokud plánujete vylepšit motor, výfuk nebo brzdy, doporučuju kouknout na reviloshop, kde mají širokou nabídku dílů, které posunou váš Golf na další úroveň nejen vizuálně, ale i výkonově. Jaké úpravy už jste na svém Golfu udělali vy?
OdpovědětVymazatMitsubishi Eclipse Cross mě na první pohled zaujal – moderní design, robustnost a zároveň komfort. Když už má člověk takové auto, určitě stojí za to se o něj pořádně starat i po vizuální stránce. V poslední době jsem se začala víc zajímat o detailing a musím říct, že správné vybavení udělá obrovský rozdíl. Od kvalitních hadříků až po profesionální přípravky – všechno má své místo, když chce člověk udržet interiér i exteriér v top stavu. Věnujete se detailingu auta taky pravidelně? :)
OdpovědětVymazatRat styl má svoje kouzlo, ale i když to má být trochu "ošoupané", pořád to musí být čisté. U takového auta se podle mě ukáže, kdo tomu rozumí a kdo to jen nechává chátrat. Já používám základní autokosmetiku hlavně na skla, kola a gumové části, kterou lze najít zde. Styl není omluva pro špínu.
OdpovědětVymazat