VW Golf I  
Karoserie       tříprostorová
prostorová samonosná, pětimístný hatchback s motorem před přední nápravou
a pohonem předních kol
Styling            přebroušení celé karoserie,
přestříkáním původního béžového odstínu červenou základovou a její následné
přebroušení, dřevěné polepy na bocích s nápisem Old School garage, dobové
samolepky na bočních oknech a pravém předním blatníku, přední žlutá světla
Wesem s nerezovými kšilty, malé nárazníky, pytlový potah kapoty se znakem,
boční americké odrazky, gumová stříška Kamei, zadní lampy Hella, mřížky do
oken, zahrádka s dřevěnou truhlou, starým loďákem, rezervním diskem, pěticí
pneumatik na motokáry a postavička Michaelina, americké RZ a přední mlhovka
Interiér            dřevěný volant Victor, hlavice řadicí páky
z kulečníkové koule č.8 a dřevěná podlaha, talismany pro štěstí - figurka
dobového policisty, vonný stromeček, plyšové kostky, dřevěný znak VW a cult
kříž a kolíčky zamykání dveří se stejným křížem
Audio                         čelní jednotka JVC KD-R 401, přední
dvoupásmové a zadní třípásmové reproduktory Mac Audio
Motor 
Počet válců                            4/R,
2 ventily na válec
Rozvod                                  SOHC
Zdvihový objem                    1 093
ccm
Vrtání/zdvih                          69,5/72,0 mm
Nejvyšší výkon                      50
koní při 6.000 otáčkách
Točivý moment                     79 Nm při 3.000
otáčkách
Kompresní poměr                8,0:1
Příprava směsi                      mechanické
vstřikování benzínu
Tuning                                   motor o
GO, části samotného agregátu lakované do béžové a černé, včetně převodovky,
nerezový kryt výfukových svodů a baterie, rozpěrná tyč tlumičů
Podvozek                               
Přední náprava                    nezávislé
zavěšení, lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické
tlumiče
Zadní náprava                      
kliková s propojenými rameny, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Brzdy dvojitý hydraulické okruh s posilovačem,
vpředu kotouče, vzadu bubny
Kola                                       Centra s emblémem VW,
5,5x13
Pneu                                       Michelin, 155/70 R13
 
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
 
Tohle je styl, který člověk buď miluje, nebo nechápe – ale já musím říct, že mě „rat styl“ baví čím dál víc. Má to svůj příběh a kouzlo, žádná naleštěná nuda. I když vypadá auto na první pohled rezavě a otlučeně, paradoxně často skrývá spoustu péče a lásky k detailům. Sama si dávám hodně záležet na interiéru a používám kvalitní autokosmetiku , i když zvenku to auto působí „zanedbaně“. Je to prostě takový kontrast, který má šmrnc. :)
OdpovědětVymazat