ZNAČKY AUT

APAL (1) AUDI (2) BMW (4) FIAT (2) FORD (3) HONDA (3) OPEL (6) PEUGEOT (2) RENAULT (2) ŠKODA (19) VELOREX (1) VW (13)

VW Golf II RAT

VW Golf  II 1.6 D

Karoserie       dvouprostorová samonosná, pětimístný hatchback s motorem před přední nápravou a pohonem předních kol

Styling             část karoserie obroušena na kov, část přebroušena brusným rounem, nalakována a opět přebroušena, střecha polepena černo-žlutými kosočtverci, černě laková spodní část karoserie, vybroušený kříž na kapotě, ulomená klika dveří u řidiče, pootočený znak v mřížce chladiče, žlutá mlhovka, rozlomená přední a polepená zadní RZ, zrezlá ramínka stěračů, nápis RAT na dveřích kufru, samolepky na okně, zahrádka plná haraburdí (zrezlý sud, proutěný košík, přepravka na mléko, jutový pytel, rákosová pergola a funkční amplión „místního“ rozhlasu

Interiér           sedadla, obklady dveří a volantu potaženy pytlovinou, rohože místo vkládaných koberečků,  na zadním sedadle stará čutora, visací zámek a sekyra, plato kufru s vajíčky a starými LP desky, na zpětném zrcátku opět LP deska, přídavný větrák přicucnutý na přední sklo

Audio              kazeťák Alpine, přední 13 cm repra Pioneer, vzadu tzv. papíráky osazené do plastových bedniček

Motor
Počet válců                            4/R, 2 ventily na válec
Rozvod                                  OHC
Zdvihový objem                    1 588 ccm
Vrtání/zdvih                          76,5/86,4 mm
Nejvyšší výkon                      55 koní při 4800 ot.
Kroutící moment                  100 Nm při 2300 ot.
Kompresní poměr                23,0:1
Příprava směsi                      jednobodové vstřikování nafty

Tuning                                   pozměněný systém sání, plechovka od piva na ventilovém víku a smaltová cedule zpětný proud na kapotě.

Podvozek                              
Přední náprava                    nezávislé zavěšení, lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Zadní náprava                      nezávislé zavěšení, kliková s propojenými rameny, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče

Brzdy                         dvojitý hydraulický okruh s posilovačem, vpředu kotouče, vzadu bubny

Kola                                       červeně lakované plechy 5x13
Pneu                                      bíle lakované boky, 185/70 R13
Tuning                                   zkrácené sériové pružiny, snížení cca 80/80 mm

Rozměry a váhy (originální hodnoty, mohou se lišit)
Rozvor/rozchod vpředu/vzadu                               2475/1427/1422 mm
Délka/šířka/výška                                                    3985/1665/1415 mm
Pohotovostní/celková hmotnost                              900/1430 kg

Žádné komentáře:

Okomentovat