ZNAČKY AUT

APAL (1) AUDI (2) BMW (4) FIAT (2) FORD (3) HONDA (3) OPEL (6) PEUGEOT (2) RENAULT (2) ŠKODA (19) VELOREX (1) VW (13)

OPEL MANTA


Opel Manta 2.0

Rok výroby 1980

Karoserie       samonosná ocelová dvoudveřová, tříprostorová, pětimístné kupé s motorem nad přední nápravou a pohonem zadních kol

Styling            přední spoiler ze sériové výroby, nástavce prahů, nástavce zadního nárazníku a laminátové zadní křídlo Irmscher, laminátová kapota s mnoha výdechy a nasávači, rychloupínáky kapoty, nová maska chladiče s integrovanou čtveřicí kulatých předních světlometů od Helly, zpětná zrcátka Beskyd, výklopné střešní okno, lak modrá metalíza ze vzorníku firmy Glasurit

Interiér           přepracovaná palubní deska, středový tunel, obklady dveří, potah bílou kůží, modrým a černým kobercem, lakování v odstínu karoserie, sedadla FK Automotive, volant Formula, řadicí páky Sparco, 4-bodové Schroth autocontrol 2, pedály Irmscher, bílé ciferníky, indigo podsvícení, přídavné budíky ve středu palubní desky, trubkový rám vlastní výroby, zástavba hifiaparatury místo zadních sedadel

Audio             čelní jednotka Pioneer, čtyřkanál a monoblok, 4x přední komponentních reproduktorů, 2x subwoofer Lightning Audio, kapacitor Pile

Motor
Počet válců                            4/R, 2 ventily na válec
Rozvod                                  OHV
Zdvihový objem                    1979 ccm
Vrtání/zdvih                          95,0 x 69,8 mm
Nejvyšší výkon                      110 k při 5400 otáčkách
Kroutící moment                  161 Nm při 3400 otáčkách
Kompresní poměr                9,4:1
Příprava směsi                      4-bodové vstřikování L-Jetronic

Tuning                                   vzduchový filtr Green, díly Lexmaul - střední a zadní díl výfuku, ostrá vačka a tvrdé pružiny, rozdělovač firmy Irmscher, 5-ti barové palivové čerpadlo od firmy Bosch, regulátor tlaku paliva, blok a víko ventilů pokryt červeným lakem, hlavu válců černá

Podvozek                              
Přední náprava                    nezávislé zavěšení, vinuté pružiny s umístěnými teleskopickými tlumiči

Zadní náprava                      vinuté pružiny, teleskopické tlumiče, zkrutný stabilizátor               

Brzdy                                     kapalinové dvouokruhové s podtlakovým posilovačem, vpředu kotoučové, vzadu bubnové, mechanická ruční brzda na zadní kola

Kola                                       ručně leštěné ATS Cup, 7x15
Pneu                                      Pirelli P5000, 195/50 R15

Tuning                                   pružiny Irmscher -35mm, tlumiče Sachs Sport


Recenzi naleznete na stránkách Abouttuning.cz


Žádné komentáře:

Okomentovat