Škoda 1000 MB
Rok výroby 1967
Karoserie tříprostorová
samonosná, čtyřsedadlová s motorem nad zadní nápravou a pohonem zadních
kol
Styling laminátová
sada z okruhové verze Š1000, laminátové lízátko, chromovaná kulatina jako
přední nárazník, laminátové nástavce prahů Rieger. Laminátová kapota
s rychloupínáky a výdechy o chladiče, přední čelo s otvorem pro
chladič, přední světlomety s kšiltíky po vzoru VW Brouk, chromovaná retro zrcátka
od Sandtlera, zadní dveře bez klik,
příčný tlumič výfuku, výplň zadního čela z chromovaných tyček, lak – dvě
vrstvy červené barvy, jedna vrstva flip-flop laku, na bocích flip-flop černý
pruh a žlutý ornament, finální dvě vrstevy bezbarvého laku
Interiér zahlazená vrchní část palubní desky ze
Škody Fabia pokryta kůží, v kapličce přístrojů bílé budíky z modelu
Š125, sloupek řízení a páčky z Felicie, přečalouněné skořepinové sedáky ze
130RS, závodní pásy Raceland, nerezový ochranný rám, laminátová vestavba místo
zadní lavice sedadel
Audio čelní
jednotka Panasonic, dva subwoofery Magnat a Dexon, dvojice zesilovačů Magnat a
Fener, zadní čtveřice třípásmových reproduktorů Audiovox, 1F kapacitor Alfatec
Motor
Počet válců 4/R,
2 ventily na válec
Rozvod OHV
Zdvihový objem 988 ccm
Vrtání/zdvih 68/68 mm
Nejvyšší výkon 45k při 4 600ot/min
Kroutící moment 70 Nm při 3 000ot/min
Kompresní poměr 8,3:1
Příprava směsi mechanické
vstřikování směsi
Tuning agregát převrtaný na obsah 1360 ccm,
zvětšení kompresního poměru na 10,5:1, dvojice horizontálních karburátorů
Delorto-40 se vzduchovým boxem a filtrem KN, sání z Felicie Kit Car, ostrá
vačka, leštěné ojnice, odlehčený setrvačník, řemenice a ventily, zvětšené sací
a výfukové kanálky, tvrdé ventilové pružiny, polokeramická spojka, závodními
svody obalené termopáskou, příčný výfuk, spousta leštěných, chromovaných a
airbrushem zdobených dílů, výkon 100 koní při 8.000 ot. za min
Podvozek
Přední náprava přední
kola nezávisle zavěšena příčnými lichoběžníky s výkyvnými rameny na
nápravnici a pružena vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči a příčným zkrutným stabilizátorem
Zadní náprava zadní
kyvadlové polonápravy podélně ustaveny suvnými rameny a pruženy vinutými pružinami s teleskopickými
tlumiči
Brzdy
jednookruhové bubnové, provozní kapalinové na všechna kola, ruční
mechanická na zadní kola
Kola drátěná Phat Wheel, 7x14
Pneu Falken
Sport, 195/45 R14
Tuning tlumiče
Speedpro, pružiny HP sporting, vyztužená přední náprava z modelu Š130 s
kontrastním modrým nátěrem, převažená a
vyztužená zadní náprava z modelu Rapid, vpředu čtyřpístkové pakny a chlazené
kotouče Brembo, vzadu dvoupístky ze Š125
Recenzi naleznete na stránkách Abouttuning.cz
Žádné komentáře:
Okomentovat