ZNAČKY AUT

APAL (1) AUDI (2) BMW (4) FIAT (2) FORD (3) HONDA (3) OPEL (6) PEUGEOT (2) RENAULT (2) ŠKODA (19) VELOREX (1) VW (13)

ŠKODA 1000MB B5

  
Škoda 1000 MB

Rok výroby 1967

Karoserie       tříprostorová samonosná, čtyřsedadlová s motorem nad zadní nápravou a pohonem zadních kol

Styling            laminátová sada z okruhové verze Š1000, laminátové lízátko, chromovaná kulatina jako přední nárazník, laminátové nástavce prahů Rieger. Laminátová kapota s rychloupínáky a výdechy o chladiče, přední čelo s otvorem pro chladič, přední světlomety s kšiltíky po vzoru VW Brouk, chromovaná retro zrcátka od Sandtlera, zadní dveře bez klik,  příčný tlumič výfuku, výplň zadního čela z chromovaných tyček, lak – dvě vrstvy červené barvy, jedna vrstva flip-flop laku, na bocích flip-flop černý pruh a žlutý ornament, finální dvě vrstevy bezbarvého laku


Interiér           zahlazená vrchní část palubní desky ze Škody Fabia pokryta kůží, v kapličce přístrojů bílé budíky z modelu Š125, sloupek řízení a páčky z Felicie, přečalouněné skořepinové sedáky ze 130RS, závodní pásy Raceland, nerezový ochranný rám, laminátová vestavba místo zadní lavice sedadel

Audio             čelní jednotka Panasonic, dva subwoofery Magnat a Dexon, dvojice zesilovačů Magnat a Fener, zadní čtveřice třípásmových reproduktorů Audiovox, 1F kapacitor Alfatec

Motor
Počet válců                            4/R, 2 ventily na válec
Rozvod                                  OHV
Zdvihový objem                   988 ccm
Vrtání/zdvih                         68/68 mm       
Nejvyšší výkon                     45k při 4 600ot/min
Kroutící moment                  70 Nm při 3 000ot/min
Kompresní poměr                8,3:1
Příprava směsi                      mechanické vstřikování směsi

Tuning                                   agregát převrtaný na obsah 1360 ccm, zvětšení kompresního poměru na 10,5:1, dvojice horizontálních karburátorů Delorto-40 se vzduchovým boxem a filtrem KN, sání z Felicie Kit Car, ostrá vačka, leštěné ojnice, odlehčený setrvačník, řemenice a ventily, zvětšené sací a výfukové kanálky, tvrdé ventilové pružiny, polokeramická spojka, závodními svody obalené termopáskou, příčný výfuk, spousta leštěných, chromovaných a airbrushem zdobených dílů, výkon 100 koní při 8.000 ot. za min


Podvozek                              
Přední náprava                    přední kola nezávisle zavěšena příčnými lichoběžníky s výkyvnými rameny na nápravnici a pružena vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči  a příčným zkrutným stabilizátorem  
Zadní náprava                      zadní kyvadlové polonápravy podélně ustaveny suvnými rameny a pruženy  vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči              

Brzdy                                     jednookruhové bubnové, provozní kapalinové na všechna kola, ruční mechanická na zadní kola

Kola                                       drátěná Phat Wheel,  7x14
Pneu                                      Falken Sport, 195/45 R14

Tuning                                   tlumiče Speedpro, pružiny HP sporting, vyztužená přední náprava z modelu Š130 s kontrastním modrým nátěrem, převažená  a vyztužená zadní náprava z modelu Rapid, vpředu čtyřpístkové pakny a chlazené kotouče Brembo, vzadu dvoupístky ze Š125
 

Recenzi naleznete na stránkách Abouttuning.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat