ZNAČKY AUT

APAL (1) AUDI (2) BMW (4) FIAT (2) FORD (3) HONDA (3) OPEL (6) PEUGEOT (2) RENAULT (2) ŠKODA (19) VELOREX (1) VW (13)

Škoda 1000MB







Škoda 1000 MB

Rok výroby 1968

Karoserie                   tříprostorová samonosná, čtyřsedadlová s motorem nad zadní nápravou a pohonem zadních kol

Styling                        přední karbonový spoiler určený pro Š100, sportovní zrcátka Beskyd, boční blinkry Favorit, změna lemů zadních blatníků z předních blatníků Š100, černě lakované kapoty

Interiér                       potažený do červené a černé koženky, karbonový polep palubní desky a středového tunelu, budíky a přístroje z modelu 120GLS, volant R1, madlo řadicí páky, ruční brzdy a hliníkové nášlapy pedálů Type-R, trojice anatomických sedadel Raceland, bezpečnostní pásy Sparco
           
Audio                         čelní jednotka Panasonic CQ-VD5005N, 2x subwoofer Magnat Express 12, přední komponenty Dexon, zadní třípásmové koaxiály Magnat Ultra 6900, monoblok a dvoukanálový zesilovač Panasonic 1000 a 1100, 2x 1F kapacitor Toxic


Motor
Počet válců                            4/R, 2 ventily na válec
Rozvod                                  OHV
Zdvihový objem                    988 ccm
Vrtání/zdvih                          68/68 mm      
Nejvyšší výkon                      45k při 4 600ot/min
Kroutící moment                  70 Nm při 3 000ot/min
Kompresní poměr                8,3:1
Příprava směsi                      mechanické vstřikování směsi

Tuning                                   převložkování motoru na obsah 1107 ccm, o 1,5 mm snížená hlava válců – nový kompresní poměr 9,8:1, dva karburátory Jikov 32 BST 21 z modelu MBX, otevřený vzduchový filtr Raceland, ladění nerezové výfukové svody, příčná výfuk z moto Yamaha 1000, celý blok a karburátory chemicky vyleštěny, sací potrubí vrtule chladiče a chladič ručně vyleštěny, chromované víko ventilů, sahara chladiče, fitr box, řemenice, vrtulka alternátoru, trubka topení a držák cívky, hlava lakována červeným komaxitem, olejová vana lakována modrým komaxitem, alternátor 72 ampér ze Škody Felicia, ostrá vačka 280 stupňů, tvrdé ventilové pružiny Metalex pro závodní vozy, pětistupnová převodovka ze Škody Rapid, motorový prostor čalouněn červenou koženkou, vnitřní strana blatníků černou koženkou, hadice potaženy červenými oplety


Podvozek                              
Přední náprava                    přední kola nezávisle zavěšena příčnými lichoběžníky s výkyvnými rameny na nápravnici a pružena vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči  a příčným zkrutným stabilizátorem  
Zadní náprava                      zadní kyvadlové polonápravy podélně ustaveny suvnými rameny a pruženy vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči              

Brzdy                                     jednookruhové bubnové, provozní kapalinové na všechna kola, ruční mechanická na zadní kola

Kola                                       Mangels, 7x13, vpředu ET20, vzadu ET-3
Pneu                                      Dunlop a Pirelli, 175/50 R13

Tuning                                   přední pružiny okruhová verze Speedpro, tvrdé sportovní  tlumiče Speedpro, zadní náprava s pružinami a tlumiči značky Speedpro, snížení -80 mm,
přední čtyřpístkové brzdy s rozšiřovací sadou na vnitřně chlazené kotouče ze škody Rapid 130, vnitřně chlazené kotouče Ferodo, zadní brzdy bubnové, nápravy složeny z nových dílů, všechny díly lakované komaxitem  v červené a žluté kombinaci, chromovány přední i zadní brzdové štíty, držáky tlumičů, příčka pod převodovku, přední stabilizační tyč a její držáky

Recenzi naleznete na stránkách Abouttuning.cz

1 komentář:

  1. Nemám slov je to prostě úžasný doufám že si taky jednou takový takový postavym.

    OdpovědětVymazat