Škoda Felicia 1.6i
Rok
výroby 1998
Motor
Zážehový
řadový čtyřválec, uložený vpředu napříč, pohon předních kol
Rozvod
OHC se
dvěma ventily na válec
Příprava
směs elektronické vícebodové
vstřikování benzínu
Zdvihový
objem 1 598 ccm
Nejvyšší
výkon cca 62,5kW/85
k
při 5000 ot/min
Kroutící
moment cca 150 Nm
při 3500 ot/min
Kompresní
poměr 10:1
Vmax cca 175 km/h
Zrychlení
0-100 km/h cca 12,5 s.
Úpravy
kónusový
sportovní filtr JOM, chiptuning + 10 koní, rozpěrná tyč uložení předních
tlumičů, lakovaný plastový kryt motoru, duplex vyústění výfuku s hranatými
koncovkami
Převodovka
Pětistupňová
manuální
Litá kola
Keskin
KT5,nanesen zlatý chrom, středy mosazné, 9x16 palců
Pneumatiky
Kumho
Ecsta 205/40 R16
Podvozek a brzdy
vzduchové
odpružení původně určeno pro Golf III, systém ovládán na dálku, pojízdné i při
maximálním snížení, brzdové kotouče Zimmermann a destičky Ferodo
Karoserie
upravené
nárazníky z Golfu III, plechové prahy, úprava blatníků a dveří, přední
reflektory z Pola 6N2, doplněné o xenony, vzadu upravené LED lampy
z Golfu III. Páté dveře - dopasování světel, odstraněná černá plastová
lišta a znak automobilky, zamračený prolis pro RZ, sladění masky chladiče a
zamračené kapoty s novými světly, kapota s nasávacím otvorem, koženkový
návlek, kapková zpětná zrcátka, přemístěné vyleštěné víčko uzávěru nádrže
z Audi TT, zahlazené dveře bez zámků a klik
Lakování
béžová
metalíza ze vzorníku amerického Fordu
Interiér
oblečen do cappuccino béžové kůže a ekokůže,
béžová podlaha, obklady dveří a strop, menší díly lakované, přední anatomická
sedadla, tříbodové bezpečnostní pásy, volant, hlavice řadicí páky a madlo ruční
brzdy od firmy JOM, prostřední část zadní lavice upravena pro instalaci nádrže
stlačeného vzduchu a kompresoru podvozkového systému
Audio a video
autorádio
ALPINE CDE 9882Ri, zesilovače HIFONICS ZXi 6404 a HIFONICS BX 1500D, reproduktory
AUTOTEK MM 6,5C, woofery AUTOTEK MM 12D4, instalační kabeláž AIV 70qmm,
signálové kabely Stinger, očka a vidličky Sinus Live, pojistkové pouzdro AIV,
rozvodové pouzdro AIV SCARABEUS, reproduktorové dvoulinky DRAGSTER 2x15qmm a
2x2,5qmm a 2x4qmm, tlumení Vibraflex, zástavba MDF a laminát, předělané a
vytvarované plato z laminátu
Tak nějak jsem doufala že když jsem si dříve mohla objednat někde skoda-dily tak to bude prostě v dnešní době tak nějak jasné a každý si na to zvykne. Ale co se tak koukám tak stále existuje hodně lidí co to prostě vůbec nezajímá a jdou raději do toho obchodu.
OdpovědětVymazat