ZNAČKY AUT

APAL (1) AUDI (2) BMW (4) FIAT (2) FORD (3) HONDA (3) OPEL (6) PEUGEOT (2) RENAULT (2) ŠKODA (19) VELOREX (1) VW (13)

ŠKODA FAVORIT RAT

Škoda Favorit 135 LE

Rok výroby 1991

Karoserie              dvouprostorová samonosná, pětimístný hatchback s motorem před přední nápravou a pohonem předních kol

Styling                    nárazníky částečně obalené pytlovinou, lízátko z modelu 93, boční blinkry a žlutá mlhovka, orezlá maska chladiče a kapota přetažená pytlovinou, vytažené lemy blatníků, stínítko předního okna, napasování nových zadních lemů, olámané kliky, oloupaná a obalená zpětná zrcátka a nálepka s číslovkou 76,  plechová státovka CS, osvětlení RZ z modelu Š100 a pojistná petlice dveří kufru,  na nápis Rez není zločin a vyškrábaná silueta krysy, pravý blatník polepen dopisními známkami,  přebroušení původní lak, harampádí na střeše - lyže, truhla, kufr, dětské kolo, funkční školní rozhlas a kanystr

Interiér                                 okousané a roztrhané čalounění,  výměna sedačky řidiče, tříbodové pásy z modelu Š100, pytlovinou pokryty opěrky sedadel, strop,  věnec závodního tříramenného volantu a imitace bezpečnostního rámu,  ošuntělá dětská sedačka, prodloužená a zkroucená řadicí páka, sláma na podlaze, v kufru staré noviny, cigárka, lékárnička a dřevěná krabice od mýdla
Audio                     rozbitý dobový kazeťák, ten modernější a funkční schovaný v kaslíku vysílá signál do školního rozhlasu na střeše

Motor
Počet válců                                          4/R, 2 ventily na válec
Rozvod                                                  OHV
Zdvihový objem                                   1 289 ccm
Vrtání/zdvih                                        75,5,0/72,0 mm
Nejvyšší výkon                                    60 k při 5000 ot./min
Kompresní poměr                              10,1:1
Příprava směsi                                    karburátor

Tuning                                   zrezlý motorový prostor - kompletně obroušen a uměle zaléván, leštěné ventilové víko a alternátor, rozpěrná tyč tlumičů a nádobky provozních kapalin oblečené do pytloviny, spodní strana kapoty v černém matu.
Podvozek                                            
Přední náprava                    nezávislé zavěšení, lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Zadní náprava                      nezávislé zavěšení, vlečná náprava, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče

Brzdy                                     dvojitý hydraulický okruh s posilovačem, vpředu kotouče, vzadu bubny

Kola                                       BBS Mahle, 6x14
Pneu                                      Continental 165/60 R14

Tuning                                   úprava sériového podvozku na celkové snížení 150 mm, změna odklonu kol zadní nápravy do Áček, ochranná ližina převodovky

1 komentář:

  1. Tyhle rusty koncepty mě jednu dobu fakticky hodně bavily, ale v poslední době se mi to začíná poměrně dost zajídat. Ale víte, jak se to říká... proti gustu, že? Já se teď spíš zajímám o takový ten technický tuning a hlavně jsem si vzal na paškál jednu užitkovou Tatru. Teď k ní sháním vzduchojemy. Už mám i dodavatele, tak se docela těším, až přijdou. To bude fajn prácička na víkend.

    OdpovědětVymazat