Škoda Favorit 135 LE
Rok výroby 1991
Karoserie dvouprostorová samonosná,
pětimístný hatchback s motorem před přední nápravou a pohonem předních kol
Styling nárazníky
částečně obalené pytlovinou, lízátko z modelu 93, boční blinkry a žlutá
mlhovka, orezlá maska chladiče a kapota přetažená pytlovinou, vytažené lemy
blatníků, stínítko předního okna, napasování nových zadních lemů, olámané
kliky, oloupaná a obalená zpětná zrcátka a nálepka s číslovkou 76, plechová státovka CS, osvětlení RZ
z modelu Š100 a pojistná petlice dveří kufru, na nápis Rez není zločin a vyškrábaná silueta
krysy, pravý blatník polepen dopisními známkami, přebroušení původní lak, harampádí na střeše -
lyže, truhla, kufr, dětské kolo, funkční školní rozhlas a kanystr
Interiér okousané
a roztrhané čalounění, výměna sedačky
řidiče, tříbodové pásy z modelu Š100, pytlovinou pokryty opěrky sedadel,
strop, věnec závodního tříramenného
volantu a imitace bezpečnostního rámu,
ošuntělá dětská sedačka, prodloužená a zkroucená řadicí páka, sláma na
podlaze, v kufru staré noviny, cigárka, lékárnička a dřevěná krabice od
mýdla
Audio rozbitý dobový kazeťák, ten
modernější a funkční schovaný v kaslíku vysílá signál do školního rozhlasu
na střeše
Motor
Počet válců 4/R, 2
ventily na válec
Rozvod OHV
Zdvihový objem 1 289 ccm
Vrtání/zdvih 75,5,0/72,0
mm
Nejvyšší výkon 60
k při 5000 ot./min
Kompresní poměr 10,1:1
Příprava směsi karburátor
Tuning zrezlý
motorový prostor - kompletně obroušen a uměle zaléván, leštěné ventilové víko a
alternátor, rozpěrná tyč tlumičů a nádobky provozních kapalin oblečené do pytloviny,
spodní strana kapoty v černém matu.
Podvozek
Přední náprava nezávislé zavěšení,
lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Zadní náprava nezávislé
zavěšení, vlečná náprava, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Brzdy dvojitý hydraulický okruh s posilovačem, vpředu
kotouče, vzadu bubny
Kola BBS
Mahle, 6x14
Pneu Continental
165/60 R14
Tyhle rusty koncepty mě jednu dobu fakticky hodně bavily, ale v poslední době se mi to začíná poměrně dost zajídat. Ale víte, jak se to říká... proti gustu, že? Já se teď spíš zajímám o takový ten technický tuning a hlavně jsem si vzal na paškál jednu užitkovou Tatru. Teď k ní sháním vzduchojemy. Už mám i dodavatele, tak se docela těším, až přijdou. To bude fajn prácička na víkend.
OdpovědětVymazat