ZNAČKY AUT

APAL (1) AUDI (2) BMW (4) FIAT (2) FORD (3) HONDA (3) OPEL (6) PEUGEOT (2) RENAULT (2) ŠKODA (19) VELOREX (1) VW (13)

ŠKODA FELICIA

Škoda Felicia  1.6i
Rok výroby 1996

Karoserie       dvouprostorová samonosná, pětimístný hatchback s motorem před přední nápravou a pohonem předních kol

Styling            přední a zadní nárazník JT Tuning, plastové nástavce prahů Top Plast, nová maska chladiče, zamračená kapota, odstraněné zámky dveří a zadní stěrač, zahlazené víko kufru, zamračený výkroj pro RZ, přední světla FK Automotive určená VW Polo 6N s xenonovými výbojkami, kouřové zadní lampy, lak v oranžovém odstínu třívrstvé perleti z palety Toyota, černá kapota se třpytkami, tři vrstvy bezbarvého laku

Interiér           černo-oranžová kombinace flocku,  přední anatomické sedáky Autostyle, zadní přečalouněná sedadla, černý koberec, budíky v RS designu s hliníkovými obroučky, modré podsvícení budíků a spínačů, sportovní volant JOM, hlavice řadicí páky z Octavie RS, universální hliníkové pedály.

Audio              čelní jednotka Alpine CDA-9889R, zesilovače Crunch GP1500.1 a GP 1000.4, subwoofer Powerbass Evolution VSP 12-D4, přední komponentní reproduktory Powerbass ES 6C a zadní kompa Powerbass S 6C, kabeláž Carrpower a Sinus Live, 1F kapacitor AIV

Motor
Počet válců                            4/R, 2 ventily na válec
Rozvod                                  OHC
Zdvihový objem                    1 598 ccm
Vrtání/zdvih                          76,5/86,9 mm
Nejvyšší výkon                      75 k při 4500 otáčkách
Kroutící moment                  135 Nm při 3500 otáčkách
Kompresní poměr                10:1
Příprava směsi                      vícebodové vstřikování benzínu

Tuning                                   kónusový sportovního filtru JOM, laděný výfuk – střední část Laityng a koncový díl Soieta, stříbrně lakovaný motor a převodovka, lakované nádobky provozních kapalin, vyleštěné ventilové víko, včetně rozdělovače.

Podvozek                              
Přední náprava                    nezávislé zavěšení, lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Zadní náprava                      nezávislé zavěšení, vlečná náprava, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče

Brzdy dvojitý hydraulický okruh s posilovačem, vpředu plné kotouče, vzadu bubny

Kola                                       Dotz Daytona, 7x16 ET35
Pneu                                      Dunlop SP 9000, 195/40 R16

Tuning                                   HP Sporting Tuning -60/-40 mm, přední vrtané kotouče Ferodo o průměru 236 mm a zadních kotouče o průměru 226 z VW Golf třetí generace, na zadní nápravě10 mm podložky

Žádné komentáře:

Okomentovat