Škoda Felicia 1.6i
Rok výroby 1996
Karoserie dvouprostorová
samonosná, pětimístný hatchback s motorem před přední nápravou a pohonem
předních kol
Styling přední
a zadní nárazník JT Tuning, plastové nástavce prahů Top Plast, nová maska
chladiče, zamračená kapota, odstraněné zámky dveří a zadní stěrač, zahlazené
víko kufru, zamračený výkroj pro RZ, přední světla FK Automotive určená VW Polo
6N s xenonovými výbojkami, kouřové zadní lampy, lak v oranžovém odstínu
třívrstvé perleti z palety Toyota, černá
kapota se třpytkami, tři vrstvy bezbarvého laku
Interiér černo-oranžová kombinace flocku, přední anatomické sedáky Autostyle, zadní přečalouněná
sedadla, černý koberec, budíky v RS designu s hliníkovými obroučky, modré podsvícení
budíků a spínačů, sportovní volant JOM, hlavice řadicí páky z Octavie RS, universální
hliníkové pedály.
Audio čelní
jednotka Alpine CDA-9889R, zesilovače Crunch GP1500.1 a GP 1000.4, subwoofer
Powerbass Evolution VSP 12-D4, přední komponentní reproduktory Powerbass ES 6C
a zadní kompa Powerbass S 6C, kabeláž Carrpower a Sinus Live, 1F kapacitor
AIV
Motor
Počet válců 4/R,
2 ventily na válec
Rozvod OHC
Zdvihový objem 1
598 ccm
Vrtání/zdvih 76,5/86,9 mm
Nejvyšší výkon 75
k při 4500 otáčkách
Kroutící moment 135 Nm při 3500 otáčkách
Kompresní poměr 10:1
Příprava směsi vícebodové
vstřikování benzínu
Tuning kónusový sportovního filtru JOM,
laděný výfuk – střední část Laityng a koncový díl Soieta, stříbrně lakovaný
motor a převodovka, lakované nádobky provozních kapalin, vyleštěné ventilové
víko, včetně rozdělovače.
Podvozek
Přední náprava nezávislé
zavěšení, lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické
tlumiče
Zadní náprava nezávislé
zavěšení, vlečná náprava, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Brzdy dvojitý hydraulický okruh s posilovačem,
vpředu plné kotouče, vzadu bubny
Kola Dotz
Daytona, 7x16 ET35
Pneu Dunlop
SP 9000, 195/40 R16
Tuning
HP Sporting Tuning -60/-40 mm, přední vrtané kotouče Ferodo o průměru 236 mm a
zadních kotouče o průměru 226 z VW Golf třetí generace, na zadní nápravě10 mm
podložky
Žádné komentáře:
Okomentovat