VW Golf I
Karoserie tříprostorová
prostorová samonosná, pětimístný hatchback s motorem před přední nápravou
a pohonem předních kol
Styling přebroušení celé karoserie,
přestříkáním původního béžového odstínu červenou základovou a její následné
přebroušení, dřevěné polepy na bocích s nápisem Old School garage, dobové
samolepky na bočních oknech a pravém předním blatníku, přední žlutá světla
Wesem s nerezovými kšilty, malé nárazníky, pytlový potah kapoty se znakem,
boční americké odrazky, gumová stříška Kamei, zadní lampy Hella, mřížky do
oken, zahrádka s dřevěnou truhlou, starým loďákem, rezervním diskem, pěticí
pneumatik na motokáry a postavička Michaelina, americké RZ a přední mlhovka
Interiér dřevěný volant Victor, hlavice řadicí páky
z kulečníkové koule č.8 a dřevěná podlaha, talismany pro štěstí - figurka
dobového policisty, vonný stromeček, plyšové kostky, dřevěný znak VW a cult
kříž a kolíčky zamykání dveří se stejným křížem
Audio čelní jednotka JVC KD-R 401, přední
dvoupásmové a zadní třípásmové reproduktory Mac Audio
Motor
Počet válců 4/R,
2 ventily na válec
Rozvod SOHC
Zdvihový objem 1 093
ccm
Vrtání/zdvih 69,5/72,0 mm
Nejvyšší výkon 50
koní při 6.000 otáčkách
Točivý moment 79 Nm při 3.000
otáčkách
Kompresní poměr 8,0:1
Příprava směsi mechanické
vstřikování benzínu
Tuning motor o
GO, části samotného agregátu lakované do béžové a černé, včetně převodovky,
nerezový kryt výfukových svodů a baterie, rozpěrná tyč tlumičů
Podvozek
Přední náprava nezávislé
zavěšení, lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické
tlumiče
Zadní náprava
kliková s propojenými rameny, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Brzdy dvojitý hydraulické okruh s posilovačem,
vpředu kotouče, vzadu bubny
Kola Centra s emblémem VW,
5,5x13
Pneu Michelin, 155/70 R13
Žádné komentáře:
Okomentovat