Renault Clio 1.4
Rok výroby 1994
Karoserie dvouprostorová samonosná, pětimístný
hatchback s motorem před přední nápravou a pohonem předních kol
Styling kompletní bodykit vytvořený na zakázku
firmou Revilo, plechové prahy z Felicie, zahlazená karoserie, kliky dveří
z Audi 80, přemístěné hliníkové víčko nádrže, jiný tvar zadních dveří,
přední světlomety JOM s Angel Eyes, zadní lampy JOM na Peugeot 106,
Otevírání dveří VDO, centrální stěrač, vytažené lemy blatníků vpředu 1 cm,
vzadu 2 cm, třívrstvý lak Kawasaki 59
Interiér kompletní potažení bílou ekokůží,
volant, řadička a ručka od firmy Isotta, zahlazená palubní deska a obklady
dveří, závodní sedadla Sabelt Racer, bezpečnostní pásy a pedály rovněž od
Sabelt, za sedadly dřevěná hifizástavba
Audio CD
přehrávač Alpine CDE 9882 Ri, středobasy Hifonic Brutus ve dveřích, výšky
v A-sloupcích, dvojice zesilovačů Crunch - monoblok a čtyřkanál, dvojice 30
cm subwooferů od Crunch, tlumení Dynamat a Vibraflex
Motor
Počet válců 4/R,
2 ventily na válec
Rozvod OHC
Zdvihový objem 1390
ccm
Vrtání/zdvih 75,8 x 77,0mm
Nejvyšší výkon 75
k při 5750 ot.
Kroutící moment 107 Nm při 3500 ot.
Kompresní poměr 9,5:1
Příprava směsi jednobodové
vstřikování
Tuning kompletní generálka agregátu,
snížená hlava válců, leštěné kanály, nerezové sání zakončené otevřeným vzduchovým
filtrem, odstraněný katalyzátor a středový tlumič, lakování do černé, stříbrné
a červené
Podvozek
Přední náprava nezávislé
zavěšení, lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické
tlumiče
Zadní náprava nezávislé
zavěšení, kliková náprava, torzní tyče, teleskopické tlumiče
Brzdy dvojitý
hydraulické okruh s posilovačem, vpředu větrané kotouče, vzadu bubny
Kola RSW, 7x16
Pneu Toyo
T1-R RF, 195/40/16
Tuning lakované
brzdové komponenty na červeno, podběhy na bílo, distanční podložky 10 mm vpředu
a 15 mm vzadu
Recenzi naleznete na stránkách Abouttuning.cz
Žádné komentáře:
Okomentovat