Škoda Felicia 1.3
Rok výroby 1998
Karoserie dvouprostorová
samonosná, pětimístný hatchback s motorem před přední nápravou a pohonem
předních kol
Styling sériový
přední nárazník, rozšířený zadní nárazník, zadní lemy z Golfu první
generace, dopasování nárazníku k lemům ze zbytku plechového lemu, vytažené
přední lemy, ztmavené přední světlomety osazené bixenony dostaly a černé
blikače, chromovaná maska nastříkána do černého odstínu, stříšky zadních dveří
AirDesign, ztmavení skel fólií Bruxafol, airbrushová dvířka chromovaného víčka
nádrže, odstín Škoda Rally ve dvou vrstvách báze a třech vrstvách čirého laku,
dočasná stylizace do hasičského vozu
Interiér kompletní potažení interiéru koženkou a
alcantarou, přední sedadla z Vectry, části plastových dílů lakovány do
černého odstínu, kožený volant Isotta Nivola RT, nový design budíků
v kapličce s červeným podsvícením.
Audio centrální
jednotka Alpine 9815 RB, čtyřkanálový zesilovač Crunch Black Maxx, přední
komponenty Em-Phaser XT3, zadní ovály Alpine SPE-693, 30 cm subwoofer Helix
Dark Blue, DVD přehrávač Vieta, 7“ monitor ve středovém tunelu od stejného
výrobce
Motor
Počet válců 4/R,
2 ventily na válec
Rozvod OHC
Zdvihový objem 1
289 ccm
Vrtání/zdvih 75,5,0/72,0 mm
Nejvyšší výkon 68
k
Kroutící moment 100 Nm
Kompresní poměr 9,7:1
Příprava směsi vícebodové
vstřikování benzínu
Tuning chiptuning plus cca 3,5 koně, sportovní vzduchový filtr Green, nádobky provozních kapalin lakovány matnou
černí, rozpěrná tyč tlumičů a ventilové víko lakované bílou, chrom na víčkách
nádržek a čepičkách tlumičů
Podvozek
Přední náprava nezávislé
zavěšení, lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické
tlumiče
Zadní náprava nezávislé
zavěšení, vlečná náprava, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Brzdy dvojitý hydraulický okruh s posilovačem,
vpředu plné kotouče, vzadu bubny
Kola Brock
B6 chrom, vpředu 7,5x16 ET35, vzadu 9x16 ET15
Pneu Kumho
Ecsta SPT, 215/40 R16
Tuning upravený
sportovní podvozek HP Sporting Tuning, snížení -100 mm a -60 mm, silonové
dorazy, zadní kotoučové brzdy z VW Polo 6N2, brzdové komponenty na obou
nápravách Brembo a Textar, lakované třmeny, nové brzdové potrubí, bílý lak na
nápravách, ramenech a těhlicích
Recenzi naleznete na stránách Abouttuning.cz
Nejkrásnější upravená Felda kterou sem kdy viděl!!! Mám taky takovou červenou a kdybych jí jednou měl alespoň podobnou jako ty, tak už bych jiný auto nechtěl!!! Fakt vymazlená :)
OdpovědětVymazat