ZNAČKY AUT

APAL (1) AUDI (2) BMW (4) FIAT (2) FORD (3) HONDA (3) OPEL (6) PEUGEOT (2) RENAULT (2) ŠKODA (19) VELOREX (1) VW (13)

ŠKODA FELICIA


Škoda Felicia  1.3

Rok výroby 1998

Karoserie       dvouprostorová samonosná, pětimístný hatchback s motorem před přední nápravou a pohonem předních kol

Styling            sériový přední nárazník, rozšířený zadní nárazník, zadní lemy z Golfu první generace, dopasování nárazníku k lemům ze zbytku plechového lemu, vytažené přední lemy, ztmavené přední světlomety osazené bixenony dostaly a černé blikače, chromovaná maska nastříkána do černého odstínu, stříšky zadních dveří AirDesign, ztmavení skel fólií Bruxafol, airbrushová dvířka chromovaného víčka nádrže, odstín Škoda Rally ve dvou vrstvách báze a třech vrstvách čirého laku, dočasná stylizace do hasičského vozu

Interiér           kompletní potažení interiéru koženkou a alcantarou, přední sedadla z Vectry, části plastových dílů lakovány do černého odstínu, kožený volant Isotta Nivola RT, nový design budíků v kapličce s červeným podsvícením.

Audio              centrální jednotka Alpine 9815 RB, čtyřkanálový zesilovač Crunch Black Maxx, přední komponenty Em-Phaser XT3, zadní ovály Alpine SPE-693, 30 cm subwoofer Helix Dark Blue, DVD přehrávač Vieta, 7“ monitor ve středovém tunelu od stejného výrobce

Motor
Počet válců                            4/R, 2 ventily na válec
Rozvod                                  OHC
Zdvihový objem                    1 289 ccm
Vrtání/zdvih                          75,5,0/72,0 mm
Nejvyšší výkon                      68 k
Kroutící moment                  100 Nm
Kompresní poměr                9,7:1
Příprava směsi                      vícebodové vstřikování benzínu
Tuning                                   chiptuning plus cca 3,5 koně,  sportovní vzduchový filtr Green,  nádobky provozních kapalin lakovány matnou černí, rozpěrná tyč tlumičů a ventilové víko lakované bílou, chrom na víčkách nádržek a čepičkách tlumičů


Podvozek                              
Přední náprava                    nezávislé zavěšení, lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Zadní náprava                      nezávislé zavěšení, vlečná náprava, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče

Brzdy dvojitý hydraulický okruh s posilovačem, vpředu plné kotouče, vzadu bubny

Kola                                       Brock B6 chrom, vpředu 7,5x16 ET35, vzadu 9x16 ET15
Pneu                                      Kumho Ecsta SPT, 215/40 R16

Tuning                                   upravený sportovní podvozek HP Sporting Tuning, snížení -100 mm a -60 mm, silonové dorazy, zadní kotoučové brzdy z VW Polo 6N2, brzdové komponenty na obou nápravách Brembo a Textar, lakované třmeny, nové brzdové potrubí, bílý lak na nápravách, ramenech a těhlicích


Recenzi naleznete na stránách Abouttuning.cz


1 komentář:

  1. Nejkrásnější upravená Felda kterou sem kdy viděl!!! Mám taky takovou červenou a kdybych jí jednou měl alespoň podobnou jako ty, tak už bych jiný auto nechtěl!!! Fakt vymazlená :)

    OdpovědětVymazat