Honda Civic 1.5 Coupé
Rok výroby 1995
Karoserie tříprostorová
samonosná, dvoudveřové kupé s motorem nad přední nápravou a pohonem
předních kol
Styling
Přední podnárazník Type-R,
zadní ve stylu Mugen, Zadní nárazník doplněn o kapličku pro RZ s diodovým
osvětlením, otěrových lišt dveří, víka kufru i otvoru pro anténu, přední černé
reflektory TYC v JDM provedení, zadní lampy DEPO s diodovou
technologií, systém vertikálního otevírání dveří, úprava víka kufru na tvz.
Flow Trunk, lakování v odstínu Winning Blue ze vzorníku Mazda RX-8
Interiér kompletní přečalounění do modré a béžové koženky, lakovány části
palubní desky, středového tunelu, prahů i dveřních obkladů, přední sedadla 3A
Racing, čalouněné zadní sériové sedáky, koženkou pokrytá podlaha, volant R1
Racing, hliníková hlavice řadicí páky, plazmové podsvícení přístrojů
v kapličce, osvit interiéru modrými diodovými neony, čalounění kufru do
béžové koženky
Audio
čelní jednotka Pyle PLTS76U s
DVD a LCD monitorem, přední komponenty JBL GT5 50C, zadní ovály JBL
GT5 963, subwooferová bedna JBL GT5
1204BR, za průhledným plexi zesilovač FLI M1000, dva 7“ monitory Conon umístěné
v předních sedačkách, couvací kameru s nočním viděním.
Motor
Počet válců 4/R,
4 ventily na válec
Rozvod SOHC
Zdvihový objem 1493
ccm
Vrtání/zdvih 75,0/84,5 mm
Nejvyšší výkon 101
koní při 5900 otáčkách za min.
Kroutící moment 132 Nm při 5000 otáčkách za min.
Kompresní poměr 9,2 :1
Příprava směsi vícebodové
elektronické vstřikování směsi
Tuning sportovní
sání Jacky Sport s filtrem 3A, oddechový filtr 3A, sportovní žhavící
kabely NGK Sport, svíčky NGK Iridium IX, sportovní svody Megan Racing 4-2-1,
silikonové hadice chladiče JC-Project, části motorového prostoru lakovány do
matné černé, víko ventilů lakováno v barvě vozu, průhledné víčko
rozdělovače 3A, hliníková měrka oleje 3A, modré návleky hadic Autostyle,
hliníkové víčko oleje JDM, návleky nádobek provozních kapalin Spoon Sport, dvojitý
koncový tlumič Laityng
Podvozek
Přední náprava nezávislé
zavěšení, příčná ramena ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické
tlumiče
Zadní náprava nezávislé
zavěšení, příčná ramena, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Brzdy dvojitý hydraulické okruh
s posilovačem, vpředu vnitřně chlazené kotouče, vzadu bubny
Kola Drag
Wheels DR-9, 7x17
Pneu
Nankang
Ultra Sport NS-II, 205/40 R17
Tuning stavitelný podvozkový kit V-Maxx, drážkované kotouče a destičky ATE, rozpěra
předních tlumičů APC, části
podvozku, brzdové komponenty v modré barvě, podběhy potaženy modrou
koženkou
Recenzi naleznete na stránkách Abouttuning.cz
chtel bych se zeptat je nake auto ocat na prodej koupim hned odepiste nekdo ale rychle
OdpovědětVymazatcau chceš to auto jestli jo tak máš smulu to auto je moje vole čau kundo
Vymazat