Škoda Felicia  1.6i
Rok výroby 1996
Karoserie       dvouprostorová
samonosná, pětimístný hatchback s motorem před přední nápravou a pohonem
předních kol
Styling            přední
a zadní nárazník JT Tuning, plastové nástavce prahů Top Plast, nová maska
chladiče, zamračená kapota, odstraněné zámky dveří a zadní stěrač, zahlazené
víko kufru, zamračený výkroj pro RZ, přední světla FK Automotive určená VW Polo
6N s xenonovými výbojkami, kouřové zadní lampy, lak v oranžovém odstínu
třívrstvé perleti z palety Toyota, černá
kapota se třpytkami, tři vrstvy bezbarvého laku
Interiér           černo-oranžová kombinace flocku,  přední anatomické sedáky Autostyle, zadní přečalouněná
sedadla, černý koberec, budíky v RS designu s hliníkovými obroučky, modré podsvícení
budíků a spínačů, sportovní volant JOM, hlavice řadicí páky z Octavie RS, universální
hliníkové pedály.
Audio              čelní
jednotka Alpine CDA-9889R, zesilovače Crunch GP1500.1 a GP 1000.4, subwoofer
Powerbass Evolution VSP 12-D4, přední komponentní reproduktory Powerbass ES 6C
a zadní kompa Powerbass S 6C, kabeláž Carrpower a Sinus Live, 1F kapacitor
AIV
Motor 
Počet válců                            4/R,
2 ventily na válec
Rozvod                                  OHC
Zdvihový objem                    1
598 ccm
Vrtání/zdvih                          76,5/86,9 mm
Nejvyšší výkon                      75
k při 4500 otáčkách
Kroutící moment                  135 Nm při 3500 otáčkách
Kompresní poměr                10:1
Příprava směsi                      vícebodové
vstřikování benzínu
Tuning                                   kónusový sportovního filtru JOM,
laděný výfuk – střední část Laityng a koncový díl Soieta, stříbrně lakovaný
motor a převodovka, lakované nádobky provozních kapalin, vyleštěné ventilové
víko, včetně rozdělovače.
Podvozek                               
Přední náprava                    nezávislé
zavěšení, lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické
tlumiče
Zadní náprava                      nezávislé
zavěšení, vlečná náprava, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Brzdy dvojitý hydraulický okruh s posilovačem,
vpředu plné kotouče, vzadu bubny
Kola                                       Dotz
Daytona, 7x16 ET35
Pneu                                      Dunlop
SP 9000, 195/40 R16
Tuning                                   
HP Sporting Tuning -60/-40 mm, přední vrtané kotouče Ferodo o průměru 236 mm a
zadních kotouče o průměru 226 z VW Golf třetí generace, na zadní nápravě10 mm
podložky
 
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
 
Povedený kousek. Jenom bych možná volil trochu jiná kola. Kdyby měl někdo stejný názor a hledal změna na svou "modlu", může vyzkoušet mrknout sem. Mají tady kromě kol i dekorativní doplňky, jako jsou např. kryty ventilků a tak podobně. Já jsem tam pořizoval kryty šroubů v černém provedení, které se nedají sehnat jen tak.
OdpovědětVymazat