BMW 325i Coupé
Rok výroby 2001
Karoserie       tříprostorová
samonosná, čtyřmístný kabriolet s motorem nad přední nápravou a pohonem
zadních kol
Styling            nárazníky
od firmy Rieger Tuning vyplněny černým tahokovem, odtrhová lišta na víku kufru
a vnější zpětná zrcátka z modelu M3, přední světlomety Shadowline s
xenonovými výbojkami, zadní ztmavená světla Rieger s diodovou technologií,
mračítka předních světel a ledvinky potažené plastickou karbonovou fólií od 3M,
třetí brzdovka jako logo BMW Motosport, lak Kosmosschwarzmetalic doplněný bílým
pruhem s černým tribalem 
Interiér           sedadla
přečalouněna do černo-bílé s bílými švy a logem L.N.07, volantu a plocha
na odložení nohy u pedálů z modelu M3, koberečky šité na míru, černě
lakované obložení palubní desky a středového tunelu a madel dveří, indigo
osvětlení budíků kapličky přístrojů, včetně jejich hliníkových kroužků
Audio             
Harman Kardon Sound Systém, autorádio BMW Profesional 16:9 s navigací,
zadní reproduktory Rockford Fosgate, model FNQ 3514
Motor 
Počet válců                            6/R,
4 ventily na válec
Rozvod                                  DOHC
Zdvihový objem                    2494
ccm
Vrtání/zdvih                          84,0/75,0 mm
Nejvyšší výkon                      192
k při 6000 ot.
Kroutící moment                  245 Nm při 3500 ot.
Příprava směsi                      vícedobové
vstřikování
Tuning                                   chiptuning +15%, karbonové polepy 3M, rozpěrná
tyč předních tlumičů, koncový díl výfuku INXX
Podvozek
Přední náprava                    dvouprvková,
vinuté pružiny, teleskopické tlumiče, stabilizátor
Zadní náprava                      víceprvková zadní náprava z lehké oceli, vinuté
pružiny, teleskopické tlumiče, stabilizátor
Brzdy                                     dvojitý
hydraulické okruh s posilovačem, vpředu i vzadu vnitřně chlazené kotouče 
Kola                                       Royal
GT,  8,5x19 ET 35
Pneu                                      Goodyear
Eagle F1, 235/35 R19
 
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
 
To bych v pohodě bral. A líbí se mi to i po té tuningové stránce. Ještě na to hodit použité ALU disky, protože nové se moc nevyplatí v dnešních městech, tak to může být fakticky hodně suprová záležitost. No, ale je to pak taky na preferencích. Vím, že spousta lidí nechce BMW jen proto, že je to BMW.
OdpovědětVymazatFajn auto. Jako tohle BMW mi přijde prostě jako nejlepší designově a celkově prostě takové na vrcholu. No, celkově bych ale řekl, že spousta řemeslníků a služeb by řekla, že to je fakt auto, které se nějakým způsobem nedá uchopit. Třeba takový pneuservis Praha by s tím mohl mít docela problém, co tak vím. Ale jako jsou to profíci, tak si s tím určitě poradí.
OdpovědětVymazatJako super auto. Ideálně bych takové chtěl pořídit do naší firemní flotily :D. Naštěstí máme zařízený Fleet program, kde se nám o náš vozový park stará Intercars a musím říct, že jsme spokojeni. Jen bych teda naši rodinu rozšířil i o takové hezké auta a né jen samé oktávky… uvidíme, co na to účetní.
OdpovědětVymazat