ZNAČKY AUT

APAL (1) AUDI (2) BMW (4) FIAT (2) FORD (3) HONDA (3) OPEL (6) PEUGEOT (2) RENAULT (2) ŠKODA (19) VELOREX (1) VW (13)

BMW M3 E30

BMW M3

Rok výroby 1987

Karoserie       samonosná dvoudveřová, tříprostorová, pětimístné kupé s motorem nad přední nápravou a pohonem zadních kol

Styling            bodykit originál M Power, křídlo z verze EVO II s nastavitelnou karbonovou lištou, přední laminátová lipa, karbonové nasávače k brzdám, aerodynamické těsnící gumy z verze EVO III, přední tmavá světla Hella, zadní originál kouřová světla M3 od In-Pro, originální šedostříbrný odstín
           
Interiér           přední sedadla Recaro, kombinace kůže-alcantara, tříbodové bezpečnostní pásy Sparco, volant Momo, čalounění dveří v černé kožence, šedý koberec a černá stropnice, hliníkové pedály M Power, hliníkové kroužky kolem budíků v kapličce přístrojů, vkládané textilní koberečky ///M, hliníková lišta prahů Fikux Edition

Audio              čelní DVD mechanika s vyjížděcím LCD monitorem Alpine, čtyřkanálový zesilovač MB Quart DSC450, přední repro Crunch BMX 5,2C, zadní MB Quart Discus, subwoofer a kabeláž Crunch

Motor
Počet válců                            4/R, 4 ventily na válec
Rozvod                                  DOHC
Zdvihový objem                    2302 ccm
Vrtání/zdvih                          93,4x84 mm
Nejvyšší výkon                      215 k při 6750 otáčkách
Kroutící moment                  230Nm při 4750 otáčkách
Kompresní poměr                10,5:1
Příprava směsi                      vícebodové elektronické vstřikování benzínu

Tuning                                   řídící jednotka z verze EVO II,  vzduchový filtr  KN, kompletní výfukový trakt od Supersprintu - střední část Street, koncový díl Racing, svody výfuku ometány páskou ThermoTec, napínák rozvoďáku z M3 E36, lakované a leštěné víko motoru a sání BMW M Power
                                   

Podvozek                              
Přední náprava                    nezávislé zavěšení, příčná ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče


Zadní náprava                      nezávislé zavěšení, šikmá ramena, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče                

Brzdy                                     kapalinové dvouokruhové s posilovačem, vpředu kotoučové chlazené, vzadu kotoučové plné, mechanická ruční brzda na zadní kola

Kola                                       vícedílné BBS model RS, 16 palců
Pneu                                      Dunlop SP Sport MAXX, 215/45 R16

Tuning                                   tuhostně stavitelný tlumičový set Koni Sport, přední racingový set brzd Ferodo DS2500, zadní set ATE, pancéřové hadičky, silentbloky z M3 E36, tyčky stabilizátorů a hardyspojka z M5 E34
 


Žádné komentáře:

Okomentovat