Rok výroby 1992
Karoserie              tříprostorová
samonosná, pětimístné kupé s motorem nad přední nápravou a pohonem zadních
kol
Styling přední nárazník M3 s mřížkou a lipu z verze GT, zadní JOM, prodloužení střechy Rieger a odtrhová hrana, M3 vnější zpětná zrcátka a nástavce prahů, ledvinky z faceliftu, mračítka upravených světlometů FK Automotive, černé mlhovky, zadní LED lampy, vytažené lemy blatníků 25 a 40 mm, čtyřvrstvý lak s černým pigmentem
Interiér sedadla z modelu M3, částečné potažení interiéru kůží, Volant Raid, hlavice řadicí páky Isotta, hliníkové pedály a madlo ruční brzdy, kroužky budíků a vkládané koberečky od AC Schnitzer, pochromované a pozlacené plastové díly
Audio                   1
DIN DVD Panasonic CQ-VX100N, 2x čtyřkanálový zesilovač FLI Loader 900S, přední
reproduktory Sunis Live, zadní ovály Axton, 2x 30 cm subwoofer Vibe Stick S12,
zástavba hifi v kufru s dvojitou podlahou
Motor 
Počet válců                                       6/R,
4 ventily na válec
Rozvod                                              DOHC
Zdvihový objem                              2494
ccm
Vrtání/zdvih                                     84,0/75,0 mm
Nejvyšší výkon                                192
k při 5 900 ot.
Kroutící moment                            245 Nm při 4 200 ot.
Příprava směsi                                vícedobové
vstřikování
Tuning                                   optimalizace řídící jednotky AC Schnitzer, sportovní
vzduchová vložka, výfukové svody Raceland a potrubí Supersprint,
iridiové svíčky NGK, rozpěra předních tlumičů, zahlazený motorový prostor
nastříkán třemi vrstvami laku, chromování a zlacení dílů, lakované platové díly
s airbrushem, chromované sání, leštěné ventilové víko, řemenice, držáky
motoru a víčko olejového filtru
Podvozek                                           
Přední náprava                     dvouprvková,
vinuté pružiny, teleskopické tlumiče, stabilizátor
Zadní náprava                      víceprvková zadní náprava z lehké oceli, vinuté
pružiny, teleskopické tlumiče, stabilizátor
Brzdy dvojitý hydraulické okruh s posilovačem, vpředu i vzadu kotouče
Kola O.Z. Futura, vpředu 8,5x17 ET13, vzadu 10x17 ET11
Pneu Nankang NS II 215/40 a 235/40 R17
Tuning štelovatelný podvozkový kit HR se snížením 110 mm vpředu a 60 mm vzadu, vnitřně chlazené a děrované kotouče z modelu 328i E46 a 328i E36, silentbloky z modelu M3 3,0, nápravy lakované v komaxitu v kombinaci krémové a matné černé, chromové a zlaté doplňky, pinstriping, spodek karoserie nalakován do krémového pastelového odstínu ze vzorníku automobilky Fiat, lakované podběhy s pinstripingem
 
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
 
Řeknu vám, že tohle vypadá mnohem lépe než to BMW, které je tady jako první. To je prostě přepal. Ale tohle je decentní a docela tomu rozumím, že se to i někomu líbí. I když teda já fakt nejsem úplně fanoušek tuningu. Raději kvalitní auto, třeba i použité pneumatiky a jede se. :) Auto je hlavně dopravní prostředek.
OdpovědětVymazat