Ford Sierra 2.0i
Rok výroby 1989
Karoserie       samonosná
pětidveřová, dvouprostorová, pětimístný hatchback s motorem nad přední
nápravou a pohonem všech kol
Styling            Bodykit
od firmy Inferno Tuning (přední, zadní nárazník, nástavce prahů), křídlo
originál Cosworth, zahlazení karoserie - odstraněné boční lišty, odstraněn a
zavařen stěrač, zámek a ostřikovač zadních dveří, přední světla s bílými
blinkry a kouřové lampy Bosh           
Interiér            přestrojení interiéru do červené barvy,
lakovaná část palubní desky, flock na obkladech dveří, sloupcích a celé
stropnici, koženkový potah zástavby hifiaparatury, vkládané koberečky a zadní
sedadla, anatomické přední sedáky Netami s pásy Schroth, bílé polepy přístrojů
s červeným podsvícením, trojice přídavných budíků, volant F1, chromovaná
řadička, hliníkové pedály Sparco
Audio              čelní
jednotka Sony MEX-DV1000, vyjížděcí LCD monitor v palubní desce, 2x
monitor v zadních hlavových opěrkách, přední komponenty Impulse, zadní
ovály Dexon, dvojice subwooferů Kenwood, 2x zesilovač Panasonic – čtyřkanál
1000W a dvoukanál 1200W, 1F kapacitor Toxic
Motor 
Počet válců                            R4,
2 ventily na válec
Rozvod                                  DOHC
Zdvihový objem                    1998
ccm
Vrtání/zdvih                          86,0 x 86,0 mm
Nejvyšší výkon                      88kW/120
k při 5 500 otáčkách
Kroutící moment                  171
Nm při 2 500 otáčkách
Kompresní poměr                10,3:1
Příprava směsi                      elektronické
vstřikování benzínu
Tuning                                   otevřený vzduchový filtr JOM
s novým sacím potrubím, laděné svody výfuku, odstraněný středový tlumič a
montáž optimalizovaného koncového dílu, přiznané všechny hadice a kabely
schované do červených flexo opletů, leštěné sání, napínací kladka, alternátor a
benzínová lišta, chromované misky tlumičů, mechanismus stěračů a nádobky
provozních kapalin
Podvozek                               
Přední náprava                    nezávislé
zavěšení, příčná ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Zadní náprava                      nezávislé
zavěšení, šikmá ramena, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče                 
Brzdy                                     kapalinové
dvouokruhové s podtlakovým posilovačem, vpředu i vzadu kotoučové brzdy,
mechanická ruční brzda na zadní kola
Kola                                       Borbet,
model A, 9x16 
Pneu                                      Toyo
T1-R  215/40 R 16
Tuning                                   podvozkový
kit Rieger -40 mm, výměna brzdové soustavy za komponenty z modelu 2.8i,
poloosy a zadní ramena model 2.8i, tužší silentbloky od firmy Powerflex,
dodatečné lakování náprav červeným komaxitem 
Recenzi naleznete na stránkách Abouttuning.cz
 
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
 
Za mě je tohle naprostá topka. A teda líbí se mi i ty barvy. Červená a černá na mě vždycky zabírala. Kde máte udělané ozvučení? Já si ho nechal dělat zde. Bez kvalitního repra si totiž nedovedu správné tuning auto představit. :) Ale je pravda, že to musí být fakt na nějaké úrovni. Žádný uchrchlaný reprák.
OdpovědětVymazatMůj manžel si splnil sen a pustil se do úprav svého Ford Sierra 2.0i. Strávil hodiny nad tuningem, od podvozku po interiér, ale když přišlo na důležité díly a servis, chtěl vsadit na jistotu. Nakonec vybral Inter Cars, kde mu pomohli s výběrem správných komponentů a servisem. Auto teď nejen skvěle vypadá, ale hlavně perfektně jezdí – a já mám spokojeného manžela!
OdpovědětVymazatTakhle to vypadá nic moc. Jako už jsem asi vyrostl z toho need for speed tuningu. Teď mám raději nějak ten performance tuning. Prostě se mi líbí, když to dobře jede. :) Jako docela teď sleduji dostupné elektromobily. Přijde mi, že dříve nebo později ho budu kupovat stejně. Tak si říkám, že bych ho koupil už teď, než půjdou ceny zase nahoru.
OdpovědětVymazat