ZNAČKY AUT

APAL (1) AUDI (2) BMW (4) FIAT (2) FORD (3) HONDA (3) OPEL (6) PEUGEOT (2) RENAULT (2) ŠKODA (19) VELOREX (1) VW (13)

ŠKODA RAPID









foto: Pavel Novák
Škoda Rapid

Karoserie       tříprostorová samonosná, čtyřmístné kupé s motorem nad zadní nápravou a pohonem zadních kol

Styling            úprava výšky střechy TOP CHOP, snížení o 90 mm, kompletní přestavba katoserie, celkové rozšíření vpředu o 120 mm, vzadu 360 mm, nárazníky a prahy vroubeny z plechu, kompletně zahlazená karoserie, chromová vnější zrcátka, přední světlomety z VW Polo, mlhovky z Peugeotu 407, zadní lampy z německého kombajnu, hranaté koncovky výfuku

Interiér           kompletně přečalouněn do černé látky, palubní deska pokryta Flockem, sportovní volant a řadicí páka, hliníkové pedály, anatomická přední sedadla, odstraněna zadní lavice, masivní zástavba hifi

Audio             přehrávač Sony MEX-BT5100, DVD přehrávač MEX-DV1000, navigace NV-U93T, 2x monozesilovač XM-1S, 7x čtyřkanál  XM-4S, 1x čtyřkanál XM-ZR604, repro: 6x XS-F1725, 4x XS-F1325, 4x XS-HT170SN a 2x XS-HT130SN, 2x subwoofer XS-L154P5B, 2x 6,5“ LCD XVM-65, 2x 1F kapacitor

Motor
Počet válců                            4/R, 2 ventily na válec
Rozvod                                  OHV
Zdvihový objem                   1289 ccm
Vrtání/zdvih                         75,5/72 mm    
Nejvyšší výkon                     75 k při 5000ot/min
Kroutící moment                 110 Nm při 3750ot/min
Kompresní poměr                10,5:1
Příprava směsi                      mechanické vstřikování směsi
Tuning                                   motor z Favorita, nerezové sání se vzduchovým filtrem JOM, leštění sacích a výfukových kanálků, snížení hlavy válců o 1 mm, 120A alternátor z BMW, kompletní výfukového potrubí JP

Podvozek                              
Přední náprava                    lichoběžníkové polonápravy s neodvislým odpérováním kol, s vinutými pružinami, s kapalinovými teleskopickými tlumiči, se stabilizátorem

Zadní náprava                      s vlečnými rameny,  kyvadlová, neodvislé odpérovaní kol vinutými pružinami s kapalinovými teleskopickými tlumiči                       

Brzdy                                     vpředu kotoučové, čtyřpístkové brzdiče, zadní bubny

Kola                                       Blade chrom, 8x18
Pneu                                      215/35 R 18

Tuning                                   snížené pružiny, tlumiče od firmy Koni, vymezovací podložky na obou nápravách, snížení 150 mm vpředu, 100 mm vzadu


Recenzi naleznete na stránkách Abouttuning.cz


1 komentář:

  1. Tady si dal někdo pěknou prácičku, moc se mi to líbí...,přeji další úspěchy v tuningu:) Pavouk71

    OdpovědětSmazat