Velorex
Rok výroby 1962 
Karoserie       dvoumístné
tříkolové vozidlo na bázi motocyklu
Styling            přestavba celého rámu, nové potažení
koženkou, dřevěné víko motoru, přední čiré světlomety JOM  s Angel Eyes a xenonovými výbojkami,
blatníky vlastní konstrukce, hliníková zpětná zrcátka Easy Riders
Interiér           chromovaný volant s dřevěnou
obručí,  řadicí páka s golfovým míčkem,
hovězí kůží obšitá lavice se základem v sedadlech z Mitsubishi
Pajero, analogové budíky - voltmetr, teploměr, otáčkoměr a hodiny, digitální
multifunkční tachometr
Audio                         DVD
Panasonic s vyjížděním LCD monitorem, reproduktory JVC a Dexon, 30 cm
subwoofer se čtyřkanálovým zesilovačem Toxic
Motor 
Počet válců                            2,
4 ventily na válec
Rozvod                                  OHC
Zdvihový objem                    1 000
ccm
Nejvyšší výkon                      140
koní při 9 500 ot. min-1
Kroutící moment                  110 Nm při 8 00 ot. min-1
Kompresní poměr                9,1:1
Příprava směsi                      čtyřtrykové
vstřikování
Tuning           powercomander + 6 koní, 2x otevřený vzduchový
filtr, výfukový systém vlastní výroby             
Podvozek                               
Přední náprava                    dělená
s kyvnými rameny odpružená ocelovými pružinami, v jejich středu je uložen
teleskopický kapalinový tlumič
Zadní náprava                      kyvná
vidlice motocyklového typu odpružená ocelovými pružinami a kapalinovým tlumičem
Brzdy                         nožní
a ruční - navzájem nezávislé
Kola                                       přední upravené ráfky Jawa 3,25X16,
zadní hliníkový ráfek Suzuki 6x17 
Pneu                                      přední
motorkářské Continental 100/80 R16, zadní Marangoni 205/40 R17
Recenzi najdete na stránkách Abouttuning.cz
 
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
 
Za mě je tohle auto fakt taková legenda, možná urban legend. Ale koluje kolem něj spousta mýtů. Na druhou stranu je to auto, nebo spíš vozítko, fakt hodně jednoduché. Jasně, technologie tam chybí. Na druhou stranu to, že tam není žádná laserová geometrie a další podobné věci, tak ta auta při dobré údržbě drží až do teď.
OdpovědětVymazat