ZNAČKY AUT

APAL (1) AUDI (2) BMW (4) FIAT (2) FORD (3) HONDA (3) OPEL (6) PEUGEOT (2) RENAULT (2) ŠKODA (19) VELOREX (1) VW (13)

VELOREX - SUPERHADRÁK


Velorex

Rok výroby 1962

Karoserie       dvoumístné tříkolové vozidlo na bázi motocyklu

Styling            přestavba celého rámu, nové potažení koženkou, dřevěné víko motoru, přední čiré světlomety JOM  s Angel Eyes a xenonovými výbojkami, blatníky vlastní konstrukce, hliníková zpětná zrcátka Easy Riders

Interiér           chromovaný volant s dřevěnou obručí,  řadicí páka s golfovým míčkem, hovězí kůží obšitá lavice se základem v sedadlech z Mitsubishi Pajero, analogové budíky - voltmetr, teploměr, otáčkoměr a hodiny, digitální multifunkční tachometr

Audio                         DVD Panasonic s vyjížděním LCD monitorem, reproduktory JVC a Dexon, 30 cm subwoofer se čtyřkanálovým zesilovačem Toxic

Motor
Počet válců                            2, 4 ventily na válec
Rozvod                                  OHC
Zdvihový objem                    1 000 ccm
Nejvyšší výkon                      140 koní při 9 500 ot. min-1
Kroutící moment                  110 Nm při 8 00 ot. min-1
Kompresní poměr                9,1:1
Příprava směsi                      čtyřtrykové vstřikování

Tuning           powercomander + 6 koní, 2x otevřený vzduchový filtr, výfukový systém vlastní výroby            
Podvozek                              
Přední náprava                    dělená s kyvnými rameny odpružená ocelovými pružinami, v jejich středu je uložen teleskopický kapalinový tlumič
Zadní náprava                      kyvná vidlice motocyklového typu odpružená ocelovými pružinami a kapalinovým tlumičem

Brzdy                         nožní a ruční - navzájem nezávislé

Kola                                       přední upravené ráfky Jawa 3,25X16, zadní hliníkový ráfek Suzuki 6x17
Pneu                                      přední motorkářské Continental 100/80 R16, zadní Marangoni 205/40 R17

Tuning                                   upravené přední náboje z nové 650tky, zesílené dráty, zvětšené osy o 20 mm, vše vyztuženo, přední brzdy – šestipístkové brzdiče TOKICO s plovoucími kotouči 320 mm, zadní dvoupístkové brzdiče TOKICO s kotoučem 220 mm, zadní odpružení Suzuki, kompletně seřiditelná útlum, odskok přepětí pružiny

Recenzi najdete na stránkách Abouttuning.cz

1 komentář:

  1. Za mě je tohle auto fakt taková legenda, možná urban legend. Ale koluje kolem něj spousta mýtů. Na druhou stranu je to auto, nebo spíš vozítko, fakt hodně jednoduché. Jasně, technologie tam chybí. Na druhou stranu to, že tam není žádná laserová geometrie a další podobné věci, tak ta auta při dobré údržbě drží až do teď.

    OdpovědětVymazat