Velorex
Rok výroby 1962
Karoserie dvoumístné
tříkolové vozidlo na bázi motocyklu
Styling přestavba celého rámu, nové potažení
koženkou, dřevěné víko motoru, přední čiré světlomety JOM s Angel Eyes a xenonovými výbojkami,
blatníky vlastní konstrukce, hliníková zpětná zrcátka Easy Riders
Interiér chromovaný volant s dřevěnou
obručí, řadicí páka s golfovým míčkem,
hovězí kůží obšitá lavice se základem v sedadlech z Mitsubishi
Pajero, analogové budíky - voltmetr, teploměr, otáčkoměr a hodiny, digitální
multifunkční tachometr
Audio DVD
Panasonic s vyjížděním LCD monitorem, reproduktory JVC a Dexon, 30 cm
subwoofer se čtyřkanálovým zesilovačem Toxic
Motor
Počet válců 2,
4 ventily na válec
Rozvod OHC
Zdvihový objem 1 000
ccm
Nejvyšší výkon 140
koní při 9 500 ot. min-1
Kroutící moment 110 Nm při 8 00 ot. min-1
Kompresní poměr 9,1:1
Příprava směsi čtyřtrykové
vstřikování
Tuning powercomander + 6 koní, 2x otevřený vzduchový
filtr, výfukový systém vlastní výroby
Podvozek
Přední náprava dělená
s kyvnými rameny odpružená ocelovými pružinami, v jejich středu je uložen
teleskopický kapalinový tlumič
Zadní náprava kyvná
vidlice motocyklového typu odpružená ocelovými pružinami a kapalinovým tlumičem
Brzdy nožní
a ruční - navzájem nezávislé
Kola přední upravené ráfky Jawa 3,25X16,
zadní hliníkový ráfek Suzuki 6x17
Pneu přední
motorkářské Continental 100/80 R16, zadní Marangoni 205/40 R17
Recenzi najdete na stránkách Abouttuning.cz
Za mě je tohle auto fakt taková legenda, možná urban legend. Ale koluje kolem něj spousta mýtů. Na druhou stranu je to auto, nebo spíš vozítko, fakt hodně jednoduché. Jasně, technologie tam chybí. Na druhou stranu to, že tam není žádná laserová geometrie a další podobné věci, tak ta auta při dobré údržbě drží až do teď.
OdpovědětVymazat