Rok výroby 1987
Karoserie samonosná
dvoudveřová, tříprostorová, pětimístné kupé s motorem nad přední nápravou
a pohonem zadních kol
Styling bodykit originál M Power, křídlo z verze
EVO II s nastavitelnou karbonovou lištou, přední laminátová lipa,
karbonové nasávače k brzdám, aerodynamické těsnící gumy z verze EVO
III, přední tmavá světla Hella, zadní originál kouřová světla M3 od In-Pro,
originální šedostříbrný odstín
Interiér přední sedadla Recaro, kombinace
kůže-alcantara, tříbodové bezpečnostní pásy Sparco, volant Momo, čalounění
dveří v černé kožence, šedý koberec a černá stropnice, hliníkové pedály M
Power, hliníkové kroužky kolem budíků v kapličce přístrojů, vkládané
textilní koberečky ///M, hliníková lišta prahů Fikux Edition
Audio čelní
DVD mechanika s vyjížděcím LCD monitorem Alpine, čtyřkanálový zesilovač MB
Quart DSC450, přední repro Crunch BMX 5,2C, zadní MB Quart Discus, subwoofer a
kabeláž Crunch
Motor
Počet válců 4/R,
4 ventily na válec
Rozvod DOHC
Zdvihový objem 2302
ccm
Vrtání/zdvih 93,4x84 mm
Nejvyšší výkon 215
k při 6750 otáčkách
Kroutící moment 230Nm při 4750 otáčkách
Kompresní poměr 10,5:1
Příprava směsi vícebodové
elektronické vstřikování benzínu
Tuning řídící
jednotka z verze EVO II, vzduchový
filtr KN, kompletní výfukový trakt od Supersprintu - střední část Street,
koncový díl Racing, svody výfuku ometány páskou ThermoTec, napínák rozvoďáku
z M3 E36, lakované a leštěné víko motoru a sání BMW M Power
Podvozek
Přední náprava nezávislé
zavěšení, příčná ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Zadní náprava nezávislé
zavěšení, šikmá ramena, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Brzdy kapalinové
dvouokruhové s posilovačem, vpředu kotoučové chlazené, vzadu kotoučové plné,
mechanická ruční brzda na zadní kola
Kola vícedílné BBS model RS, 16 palců
Pneu Dunlop
SP Sport MAXX, 215/45 R16
Tuning tuhostně
stavitelný tlumičový set Koni Sport, přední racingový set brzd Ferodo DS2500,
zadní set ATE, pancéřové hadičky, silentbloky z M3 E36, tyčky stabilizátorů a
hardyspojka z M5 E34
Žádné komentáře:
Okomentovat