ZNAČKY AUT

APAL (1) AUDI (2) BMW (4) FIAT (2) FORD (3) HONDA (3) OPEL (6) PEUGEOT (2) RENAULT (2) ŠKODA (19) VELOREX (1) VW (13)

BMW COUPE E36

BMW 325i Coupé

Rok výroby 1992

Karoserie              tříprostorová samonosná, pětimístné kupé s motorem nad přední nápravou a pohonem zadních kol

Styling                 přední nárazník M3 s mřížkou a lipu z verze GT,  zadní JOM, prodloužení střechy Rieger a odtrhová hrana, M3 vnější zpětná zrcátka a nástavce prahů,  ledvinky z faceliftu, mračítka upravených světlometů FK Automotive, černé mlhovky,  zadní LED lampy, vytažené lemy blatníků 25 a 40 mm,  čtyřvrstvý lak s černým pigmentem

Interiér                 sedadla z modelu M3, částečné potažení interiéru kůží, Volant Raid, hlavice řadicí páky  Isotta, hliníkové pedály a madlo ruční brzdy, kroužky budíků a vkládané koberečky  od AC Schnitzer, pochromované a pozlacené plastové díly

Audio                   1 DIN DVD Panasonic CQ-VX100N, 2x čtyřkanálový zesilovač FLI Loader 900S, přední reproduktory Sunis Live, zadní ovály Axton, 2x 30 cm subwoofer Vibe Stick S12, zástavba hifi v kufru s dvojitou podlahou


Motor
Počet válců                                       6/R, 4 ventily na válec
Rozvod                                              DOHC
Zdvihový objem                              2494 ccm
Vrtání/zdvih                                     84,0/75,0 mm
Nejvyšší výkon                                192 k při 5 900 ot.
Kroutící moment                            245 Nm při 4 200 ot.
Příprava směsi                                vícedobové vstřikování

Tuning                                   optimalizace řídící jednotky AC Schnitzer, sportovní vzduchová vložka, výfukové svody Raceland a potrubí Supersprint, iridiové svíčky NGK, rozpěra předních tlumičů, zahlazený motorový prostor nastříkán třemi vrstvami laku, chromování a zlacení dílů, lakované platové díly s airbrushem, chromované sání, leštěné ventilové víko, řemenice, držáky motoru a víčko olejového filtru

Podvozek                                          
Přední náprava                     dvouprvková, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče, stabilizátor
Zadní náprava                      víceprvková zadní náprava z lehké oceli, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče, stabilizátor

Brzdy                                     dvojitý hydraulické okruh s posilovačem, vpředu i vzadu kotouče

Kola                                       O.Z. Futura, vpředu 8,5x17 ET13, vzadu 10x17 ET11
Pneu                                       Nankang NS II 215/40 a 235/40 R17

Tuning                                    štelovatelný podvozkový kit HR se snížením 110 mm vpředu a 60 mm vzadu, vnitřně chlazené a děrované kotouče z modelu 328i E46 a 328i E36, silentbloky z modelu M3 3,0, nápravy lakované v komaxitu v kombinaci krémové a matné černé, chromové a zlaté doplňky, pinstriping, spodek karoserie nalakován do krémového pastelového odstínu ze vzorníku automobilky Fiat, lakované podběhy s pinstripingem

Žádné komentáře:

Okomentovat