VW Golf I 1.8
cabrio
Karoserie tříprostorová
samonosná, čtyřmístné cabrio s motorem před přední nápravou a pohonem
předních kol
Styling Karmann
nárazníky, prahy, lemy, zavařený zámek kufru, maska bez znaku s chromem,
čiré přední světlomety s xenony, čiré blikače, zadní světla krystal,
střecha 3-vrstvá černá střechovice, lakování růžová perleť
Interiér kompletně potažený fleecem „black and
white“, polohovací sedačky JOM, 3-bodové pásy Raceland, sportovní volant, ručka
a řadička, pedály, alu koberečky, chromové kličky oken, místo zadních sedaček
muzika
Audio rádio
MP3 JVC KD-LHX502, komponentní repro Blaupunkt vpředu, místo sedaček zesilovač,
1F kapacitor Helix, 4-pásmové ovály Magnat, subwoofer
Motor
Počet válců 4/R,
2 ventily na válec
Rozvod OHC
Zdvihový objem 1 781
ccm
Vrtání/zdvih 81,0/86,4 mm
Nejvyšší výkon 112
k
Kroutící moment 175 Nm
Kompresní poměr 10,0:1
Příprava směsi mechanické
vstřikování benzínu
Tuning koncovka 90 mm, potah hadic FK,
filtr odvětrání kliky FK, sportovní vložka filtru
Podvozek
Přední náprava nezávislé
zavěšení, lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické
tlumiče
Zadní náprava nezávislé
zavěšení, kliková s propojenými rameny, vinuté pružiny, teleskopické
tlumiče
Brzdy dvojitý hydraulické okruh s posilovačem,
vpředu vnitřně chlazené kotouče, vzadu plné
kotouče
Kola Steffan RS 8x14 ET15
s ručně leštěným límcem
Pneu Toyo T1–R 195/45R14
Tuning stavitelný V-Maxx, neonové
podsvícení, podběhy zalakované do béžova
Recenzi naleznete na stránkách Abouttuning.cz
Žádné komentáře:
Okomentovat