ZNAČKY AUT

APAL (1) AUDI (2) BMW (4) FIAT (2) FORD (3) HONDA (3) OPEL (6) PEUGEOT (2) RENAULT (2) ŠKODA (19) VELOREX (1) VW (13)

FORD FIESTA


Ford Fiesta

Rok výroby 1996

Karoserie       dvouprostorová samonosná, pětimístný hatchback s motorem před přední nápravou a pohonem předních kol

Styling                        přední světlomety Peugeot 306 s Angel Eyes, modré zadní lampy úprava celé přední část vozu, individuálně upravený přední i zadní nárazník, nástavce prahů M3, kapkovitá zrcátka, stříška z modelu XR2i, kompletně zahlazené víko kufru, okapničky, otvor pro anténu na střeše, kliky zadních dveří a zámky předních, boční blikry i otěrové lišty, rozšířené lemy blatníků o 20 resp. 30 mm,  dvouvrstvý lak Glasirit v odstínu Signal Blue.

Interiér                       přečalouněn do bílé koženky, bílé lakování plastů, volant Isotta, řadička a pedály Revolution, úprava ciferníků v kapličce přístrojů, úprava obkladů dveří, přední doorbordy, chromové mřížky topení a ovládačů

Audio                          čelní jednotka Pioneer DEH-P5700MP, přední komponenty Power bass S-6C, zadní ovály Power bass S693, subwoofer Magnat 300 Ultra bass, čtyřkanálový zesilovač Mac Audio Atac 4700, dvoukanálový zesilovač Spectron SP-A2100, 1F kapacitor Dietz

Motor
Počet válců                            4/R, 2 ventily na válec
Rozvod                                  OHV
Zdvihový objem                    1 299 ccm
Vrtání/zdvih                          74,0/75,5 mm
Nejvyšší výkon                      60 koní při 5000 otáčkách za min.
Kroutící moment                  101 Nm při 2500 otáčkách za min.
Kompresní poměr                8,8:1
Příprava směsi                      jednobodové vstřikováni benzínu

Tuning                                   vzduchový filtr Eufab, bílý motorový, leštěný kryty, chromovaná víčka nádobek provozních kapalin, bílá spodní strana kapoty, koženkový přelek autobaterie s logem automobilky

Podvozek                              
Přední náprava                    nezávislé zavěšení, lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Zadní náprava                      nezávislé zavěšení, vlečná náprava, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče

Brzdy dvojitý hydraulický okruh s posilovačem, vpředu plné kotouče, vzadu bubny

Kola                                       Keskin, model KT5, 8x15
Pneu                                      Toyo Proxes T1-R, 195/45 R15

Tuning                                   pevný sportovní podvozek Supersport se snížením 60/60 mm, 10 mm distanční podložky, repase brzd, vpředu drážkované kotouče ATE, podvozek nastříkán černým odstínem, podběhy bílým, lakované repasované nápravy


Recenzi naleznete na stránkách Abouttuning.cz


Žádné komentáře:

Okomentovat