Ford Fiesta
Rok výroby 1996
Karoserie dvouprostorová
samonosná, pětimístný hatchback s motorem před přední nápravou a pohonem
předních kol
Styling přední
světlomety Peugeot 306 s Angel Eyes, modré zadní lampy úprava celé přední část
vozu, individuálně upravený přední i zadní nárazník, nástavce prahů M3,
kapkovitá zrcátka, stříška z modelu XR2i, kompletně zahlazené víko kufru,
okapničky, otvor pro anténu na střeše, kliky zadních dveří a zámky předních,
boční blikry i otěrové lišty, rozšířené lemy blatníků o 20 resp. 30 mm, dvouvrstvý lak Glasirit v odstínu Signal
Blue.
Interiér přečalouněn
do bílé koženky, bílé lakování plastů, volant Isotta, řadička a pedály
Revolution, úprava ciferníků v kapličce přístrojů, úprava obkladů dveří,
přední doorbordy, chromové mřížky topení a ovládačů
Audio čelní jednotka Pioneer
DEH-P5700MP, přední komponenty Power bass S-6C, zadní ovály Power bass S693,
subwoofer Magnat 300 Ultra bass, čtyřkanálový zesilovač Mac Audio Atac 4700,
dvoukanálový zesilovač Spectron SP-A2100, 1F kapacitor Dietz
Motor
Počet válců 4/R,
2 ventily na válec
Rozvod OHV
Zdvihový objem 1
299 ccm
Vrtání/zdvih 74,0/75,5 mm
Nejvyšší výkon 60
koní při 5000 otáčkách za min.
Kroutící moment 101 Nm při 2500 otáčkách za min.
Kompresní poměr 8,8:1
Příprava směsi jednobodové
vstřikováni benzínu
Tuning vzduchový filtr Eufab, bílý
motorový, leštěný kryty, chromovaná víčka nádobek provozních kapalin, bílá
spodní strana kapoty, koženkový přelek autobaterie s logem automobilky
Podvozek
Přední náprava nezávislé
zavěšení, lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické
tlumiče
Zadní náprava nezávislé
zavěšení, vlečná náprava, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Brzdy dvojitý hydraulický okruh s posilovačem,
vpředu plné kotouče, vzadu bubny
Kola Keskin,
model KT5, 8x15
Pneu Toyo
Proxes T1-R, 195/45 R15
Tuning
pevný sportovní podvozek Supersport se snížením 60/60 mm, 10 mm distanční
podložky, repase brzd, vpředu drážkované kotouče ATE, podvozek nastříkán černým
odstínem, podběhy bílým, lakované repasované nápravy
Recenzi naleznete na stránkách Abouttuning.cz
Žádné komentáře:
Okomentovat