Škoda Favorit 1.3i
Rok výroby 1990
Karoserie dvouprostorová
samonosná, pětimístný hatchback s motorem před přední nápravou a pohonem
předních kol
Styling kompletně
zahlazená karoserie, bez přídavných spoilerů, odstraněné žlábky a nasávání topení
na kapotě, ostřikovače, boční blinkry, kliky dveří, výkroj pro zadní RZ, zpětná
zrcátka F1, přední černá světla s čirým překrytím, zadní bílé lampy Hella
s diodovými žárovkami, leštěné duralové víčko nádrže, lak černá matná
metalíza
Interiér černý
interiér pokrytý flockem, budíky v designu Octavie RS, oranžová nába a
páčky u volantu, pár drobností na přístrojovce, kapsy předních dveří, oranžově
lakovaný upravený polorám, volant Raid 280 mm s leštěným středem,
hliníková řadička, pedály Sparco, 125 mm otáčkoměr s diodovou indikací přeřazení, voltmetr,
anatomické sedáky od firmy Autostyle s tříbodovými bezpečnostními pásy
Sparco, hydraulická ruční brzda Speedpro, dvojité dno podlahy, motivy
maltézských křížů, vkládané koberečky
Audio Sony
CDX-GT424U, komponentní reproduktory ve dveřích Spectron SP-026C
Motor
Počet válců 4/R,
2 ventily na válec
Rozvod OHV
Zdvihový objem 1
289 ccm
Vrtání/zdvih 75,5,0/72,0 mm
Nejvyšší výkon 75
k při 6000 ot./min
Kompresní poměr 10,1:1
Příprava směsi jednobodové vstřikování benzínu
Tuning motorový prostoru lakovaný do
oranžového odstínu, dvojité karburátory Dellorto DHLA 40, lakované sací
potrubí, tepelně odizolované závodní svody od Speedpra, vačková hřídel 280/280,
tvrdší pružiny na ventilech z BMW, vyleštěné sací a výfukové kanály,
snížená hlava válců, 5kg setrvačník, odlehčená řemenice o 0,5 kg, svíčky Bosch
Platinum, startér z Felicie, skrytá část elektroinstalace
Podvozek
Přední náprava nezávislé
zavěšení, lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické
tlumiče
Zadní náprava nezávislé
zavěšení, vlečná náprava, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Brzdy dvojitý
hydraulický okruh s posilovačem, vpředu vrtané kotouče Ferodo, zadní
kompletní brzdový systém z VW Golfa II GTi, pancéřované brzdové hadice
Kola Steffan
BCW, 9x14 ET 10, 10x14 ET 9
Pneu Toyo
T1-R 225/40 R14, Dunlop SP 2000 255/35 R14
Tuning upravený stavitelný
podvozek HP Sporting, snížení 100/40 mm, kompletně lakovaný podvozek do bílého
odstínu, černé tlumiče, oranžové pružiny, ramena a náprava opět bílé, držáky
zadní nápravy oranžové – vše komaxit
Recenzi a video naleznete na Abouttuning.cz
Maximálne sa mi to páči :) nádherne klobúk dolu :) ... Fakt bomba :)
OdpovědětVymazatNO...1..2 MI TO DONES!!
OdpovědětVymazatvymakané!!!
OdpovědětVymazat