Velorex
Rok výroby 1962
Karoserie dvoumístné
tříkolové vozidlo na bázi motocyklu
Styling přestavba celého rámu, nové potažení
koženkou, dřevěné víko motoru, přední čiré světlomety JOM s Angel Eyes a xenonovými výbojkami,
blatníky vlastní konstrukce, hliníková zpětná zrcátka Easy Riders
Interiér chromovaný volant s dřevěnou
obručí, řadicí páka s golfovým míčkem,
hovězí kůží obšitá lavice se základem v sedadlech z Mitsubishi
Pajero, analogové budíky - voltmetr, teploměr, otáčkoměr a hodiny, digitální
multifunkční tachometr
Audio DVD
Panasonic s vyjížděním LCD monitorem, reproduktory JVC a Dexon, 30 cm
subwoofer se čtyřkanálovým zesilovačem Toxic
Motor
Počet válců 2,
4 ventily na válec
Rozvod OHC
Zdvihový objem 1 000
ccm
Nejvyšší výkon 140
koní při 9 500 ot. min-1
Kroutící moment 110 Nm při 8 00 ot. min-1
Kompresní poměr 9,1:1
Příprava směsi čtyřtrykové
vstřikování
Tuning powercomander + 6 koní, 2x otevřený vzduchový
filtr, výfukový systém vlastní výroby
Podvozek
Přední náprava dělená
s kyvnými rameny odpružená ocelovými pružinami, v jejich středu je uložen
teleskopický kapalinový tlumič
Zadní náprava kyvná
vidlice motocyklového typu odpružená ocelovými pružinami a kapalinovým tlumičem
Brzdy nožní
a ruční - navzájem nezávislé
Kola přední upravené ráfky Jawa 3,25X16,
zadní hliníkový ráfek Suzuki 6x17
Pneu přední
motorkářské Continental 100/80 R16, zadní Marangoni 205/40 R17
Recenzi najdete na stránkách Abouttuning.cz
Žádné komentáře:
Okomentovat