ZNAČKY AUT

APAL (1) AUDI (2) BMW (4) FIAT (2) FORD (3) HONDA (3) OPEL (6) PEUGEOT (2) RENAULT (2) ŠKODA (19) VELOREX (1) VW (13)

VELOREX - SUPERHADRÁK


Velorex

Rok výroby 1962

Karoserie       dvoumístné tříkolové vozidlo na bázi motocyklu

Styling            přestavba celého rámu, nové potažení koženkou, dřevěné víko motoru, přední čiré světlomety JOM  s Angel Eyes a xenonovými výbojkami, blatníky vlastní konstrukce, hliníková zpětná zrcátka Easy Riders

Interiér           chromovaný volant s dřevěnou obručí,  řadicí páka s golfovým míčkem, hovězí kůží obšitá lavice se základem v sedadlech z Mitsubishi Pajero, analogové budíky - voltmetr, teploměr, otáčkoměr a hodiny, digitální multifunkční tachometr

Audio                         DVD Panasonic s vyjížděním LCD monitorem, reproduktory JVC a Dexon, 30 cm subwoofer se čtyřkanálovým zesilovačem Toxic

Motor
Počet válců                            2, 4 ventily na válec
Rozvod                                  OHC
Zdvihový objem                    1 000 ccm
Nejvyšší výkon                      140 koní při 9 500 ot. min-1
Kroutící moment                  110 Nm při 8 00 ot. min-1
Kompresní poměr                9,1:1
Příprava směsi                      čtyřtrykové vstřikování

Tuning           powercomander + 6 koní, 2x otevřený vzduchový filtr, výfukový systém vlastní výroby            
Podvozek                              
Přední náprava                    dělená s kyvnými rameny odpružená ocelovými pružinami, v jejich středu je uložen teleskopický kapalinový tlumič
Zadní náprava                      kyvná vidlice motocyklového typu odpružená ocelovými pružinami a kapalinovým tlumičem

Brzdy                         nožní a ruční - navzájem nezávislé

Kola                                       přední upravené ráfky Jawa 3,25X16, zadní hliníkový ráfek Suzuki 6x17
Pneu                                      přední motorkářské Continental 100/80 R16, zadní Marangoni 205/40 R17

Tuning                                   upravené přední náboje z nové 650tky, zesílené dráty, zvětšené osy o 20 mm, vše vyztuženo, přední brzdy – šestipístkové brzdiče TOKICO s plovoucími kotouči 320 mm, zadní dvoupístkové brzdiče TOKICO s kotoučem 220 mm, zadní odpružení Suzuki, kompletně seřiditelná útlum, odskok přepětí pružiny

Recenzi najdete na stránkách Abouttuning.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat