S úpravami Felicie jsem začal hned po jejím zakoupení. Psal se rok 1995 a o tuningu se v Čechách moc nevědělo. Až v roce 2000 se to pořádně rozjelo. V roce 2002 se začalo upravovat ve velkém a v tu dobu jsem položil základ budoucího vzhledu verze, kterou jsem nazval RRS. Od té doby jsem auto postupně vylepšoval. V letech 2005 a 2006 jsem se s autem zúčastnil soutěže Tuning Cup. V následujícím roce už jako její porotce. Firma Sony Xplod prezentuje své výrobky ve Felicii RRS od roku 2006. Podrobnější historii mého auta si budete moci brzy přečíst v časopise Tuning Magazine, kterou sepsal můj kolega Jan Kamenář.
Karoserie a lak
Přední, zadní nárazník a prahy vyrobeny na zakázku dle vlastního návrhu, modifikovaná přední maska s nasáváním k ventilaci do interiéru, stříška 5.dveří Airdesign, zpětná zrcátka M3, zavařené 5.dveře, kliky, boční blinkry a původní sání na kapotě, převařené všechny lemy blatníků, sání na kapotě originál Toyota Celica Turbo 4WD s krytem z karbonu, karbonové deflektory na předním nárazníku, karbonové výplně celého nárazníku, aero-centrální stěrač, hliníkové víčko nádrže Mattig, lakované zadní lampy, přední projektorová světla s parkovacími světly „ANGEL EYES“, LED-diodové blinkry, žraločí ploutev, přední a zadní difuzor z karbonu
Barva
Na zakázku míchaná,6 vrstev barvy,1 vrstva bezbarvého laku
Motor a převodovka
Interiér
Sedadla SPARCO SPRINT, závodní bezpečnostní pásy SPARCO, u řidiče limitovaná série Carlos Sainz, palubní deska a dveřní lišty v matové barvě vozu, zadní zástavba z karbonu v ní zabudované Hi-Fi s ozvučnicemi, homologovaná ochranná klec sk. N s FIA homologací, volant OMP 320 mm z broušené kůže, karbonové pedály SPARCO, nerezové nášlapy pro řidiče a spolujezdce s logem RRS, řadička SPARCO T-REX z broušené kůže, 2× helma SPARCO, boční ochranné sítě SANDTLER, individuální přihrádka na DVD přehrávač a zásobník na CD a DVD, bílé polepy hlavních přístrojů Air Design, duralové lemování kolem nich, před spolujezdcem na palubní desce ukazatele teploty a tlaku oleje, teploty chladící kapaliny voltmetr a otáčkoměr s barevnou volbou podsvícení, 2× hasící přístroj, startování tlačítkem
Sony Audio
Foto: Pavel Novák
Podvozek a kola
Upravené tlumiče HP Sporting special, snížení –60/-40 mm, litá kola Porsche Turbo 8×17 ET47, rozšiřovací podložky 35/65 mm, pneu Dunlop 9090 205/40 R17, lakované podběhy na modro, přední kotouče Brembo, destičky Ferodo DS2000, přívod studeného vzduchu k brzdám
Můžu se zeptat, kde si sehnal ty andělský oči ? Jinak pěkná práce ! ;)
OdpovědětVymazatSvětla jsou na VW Polo 6N od FK Automotive
OdpovědětVymazatcca cena motoru ? a dalši parametry uprav .. ramena a tak .. ? dim moc za info
OdpovědětVymazatDobrý den chtěl jsem se zeptat jestli jde teno typ světel na felicii s novou maskou ?
OdpovědětVymazatdobry den je mozny nejaky odkaz na olejovy chladic dekuji moc
OdpovědětVymazat