ZNAČKY AUT

APAL (1) AUDI (2) BMW (4) FIAT (2) FORD (3) HONDA (3) OPEL (6) PEUGEOT (2) RENAULT (2) ŠKODA (19) VELOREX (1) VW (13)

ŠKODA FELICIA RRS




S úpravami Felicie jsem začal hned po jejím zakoupení. Psal se rok 1995 a o tuningu se v Čechách moc nevědělo. Až v roce 2000 se to pořádně rozjelo. V roce 2002 se začalo upravovat ve velkém a v tu dobu jsem položil základ budoucího vzhledu verze, kterou jsem nazval RRS. Od té doby jsem auto postupně vylepšoval. V letech 2005 a 2006 jsem se s autem zúčastnil soutěže Tuning Cup. V následujícím roce už jako její porotce. Firma Sony Xplod prezentuje své výrobky ve Felicii RRS od roku 2006. Podrobnější historii mého auta si budete moci brzy přečíst v časopise Tuning Magazine, kterou sepsal můj kolega Jan Kamenář.

Karoserie a lak
Přední, zadní nárazník a prahy vyrobeny na zakázku dle vlastního návrhu, modifikovaná přední maska s nasáváním k ventilaci do interiéru, stříška 5.dveří Airdesign, zpětná zrcátka M3, zavařené 5.dveře, kliky, boční blinkry a původní sání na kapotě, převařené všechny lemy blatníků, sání na kapotě originál Toyota Celica Turbo 4WD s krytem z karbonu, karbonové deflektory na předním nárazníku, karbonové výplně celého nárazníku, aero-centrální stěrač, hliníkové víčko nádrže Mattig, lakované zadní lampy, přední projektorová světla s parkovacími světly „ANGEL EYES“, LED-diodové blinkry, žraločí ploutev, přední a zadní difuzor z karbonu

Barva
Na zakázku míchaná,6 vrstev barvy,1 vrstva bezbarvého laku


Motor a převodovka
Motor převrtán na obsah 1.490 ccm, výkon 109 koní, 132 Nm, kovaná klika, ostrá vačka 280/280, závodní výfuk sk.A, zapalovací kabely a iridiové svíčky SPLITFIRE, leštěné sací a výfukové kanály, modré FLEXO hadice, leštěná rozpěrná tyč a víko ventilů, kryt okolí motoru z karbonu, černě lakované nádržky, chromovaný vzduchový filtr K&N, odvětrání hlavy válců K&N, olejová chladič MOCAL, manuální ovládání větráku chladiče, ostřik chladiče vodou


Interiér
Sedadla SPARCO SPRINT, závodní bezpečnostní pásy SPARCO, u řidiče limitovaná série Carlos Sainz, palubní deska a dveřní lišty v matové barvě vozu, zadní zástavba z karbonu v ní zabudované Hi-Fi s ozvučnicemi, homologovaná ochranná klec sk. N s FIA homologací, volant OMP 320 mm z broušené kůže, karbonové pedály SPARCO, nerezové nášlapy pro řidiče a spolujezdce s logem RRS, řadička SPARCO T-REX z broušené kůže, 2× helma SPARCO, boční ochranné sítě SANDTLER, individuální přihrádka na DVD přehrávač a zásobník na CD a DVD, bílé polepy hlavních přístrojů Air Design, duralové lemování kolem nich, před spolujezdcem na palubní desce ukazatele teploty a tlaku oleje, teploty chladící kapaliny voltmetr a otáčkoměr s barevnou volbou podsvícení, 2× hasící přístroj, startování tlačítkem


Sony Audio
CD, MP3 přehrávač CDX-GT700D, DVD přehrávač MEX-R1, v palubní desce zabudovaný LCD monitor XVM-F65, komponentní repro v předních dveřích XS-HT170SN, komponentní repro ve středovém tunelu XS-HT130SN, za předními sedadly 2× basové repro XS-L102P5S s uzavřenými boxy á 14 litrů, v šikmé konstrukci komponentní repro XS-HT170SN a komponentní repro XS-HT130SN, 2× subwoofer 15“ XS-L152P5S s boxem 60 litrů a 2× bassreflex, druhý zabudovaný LCD monitor XVM-F65 na rozpěrné tyči zadních tlumičů, 1× dvoukanálový zesilovač XM-SD22X, 3× čtyřkanálový zesilovač XM-SD46X, 2× jednokanálový digitální zesilovač XM-SD61X, 4× komponentí repro XS-HT170SN v zadních dveřích kufru, mezi sedadly umístěn High End kapacitor Carpower CAP-50HEX 5-Farad, baterie OPTIMA YELLOW TOP, power kabely Carpower Silverline, klemy baterie, pojistková pouzdra, signálové a video kabely Rockford Fosgate, zapojení provedeno firmou RAPID Autohifi

    
Foto: Pavel Novák
Podvozek a kola
Upravené tlumiče HP Sporting special, snížení –60/-40 mm, litá kola Porsche Turbo 8×17 ET47, rozšiřovací podložky 35/65 mm, pneu Dunlop 9090 205/40 R17, lakované podběhy na modro, přední kotouče Brembo, destičky Ferodo DS2000, přívod studeného vzduchu k brzdám

Finále Tuning Cupu 2009

5 komentářů:

  1. Můžu se zeptat, kde si sehnal ty andělský oči ? Jinak pěkná práce ! ;)

    OdpovědětSmazat
  2. Světla jsou na VW Polo 6N od FK Automotive

    OdpovědětSmazat
  3. cca cena motoru ? a dalši parametry uprav .. ramena a tak .. ? dim moc za info

    OdpovědětSmazat
  4. Dobrý den chtěl jsem se zeptat jestli jde teno typ světel na felicii s novou maskou ?

    OdpovědětSmazat
  5. dobry den je mozny nejaky odkaz na olejovy chladic dekuji moc

    OdpovědětSmazat