Honda Accord
Rok výroby 2004
Karoserie                   tříprostorová samonosná,
pětimístný sedan s motorem nad přední nápravou a pohonem předních kol
Styling                        polep v matné bílé,
světla pro denní svícení, černá odtrhová hrana na víku kufru, černý polep
střechy,  průsvitné polepy na předních
světlometech i zadních lampách, tmavá fólie na oknech, číslovka 87 na dveřích a
sluneční cloně předního okna 
Interiér                      část palubní desky,
středového tunelu a obkladů dveří - karbonový obklad
Audio                         série
Motor 
Počet válců                4/R,
4 ventily na válec
Rozvod                      DOHC
Zdvihový objem        2354ccm
Vrtání/zdvih              87,0 mm/99,0 mm
Výkon                        190
k při 6800 min-1
Kroutící moment      223
Nm při 4500 min-1
Kompresní poměr    10,5:1
Příprava směsi          elektronické
vstřikování benzínu
Tuning                       speciální
kit sání od firmy K&N ze série 69 Typhoon kit, Stříbrný lak na svodech
výfuku a částech motorového prostoru
Podvozek
Přední náprava         nezávislé
zavěšení, dvojitá příčná ramena, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Zadní náprava          náprava
se zkrutnou příčkou, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče, příčný stabilizátor
Brzdy                          dvojitý
hydraulický okruh s posilovačem, vpředu a vzadu kotoučové brzdy, ABS
Kola                            Mille
Miglia, model Action, 8x19 ET42
Pneu                           Falken
FK-452, 215/35 R19
Tuning                       kola lakovaná do šedé perleti Alfa
Romeo, vnitřek černá, červený proužek a nápis Honda a lakované brzdiče,
sportovní pružiny HR – snížení -50 mm, stříbrně lakovaná ramena a náboje kol
 
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
 
To je nádhera. Fakticky pecka. Možná bych dal kola s vyšším profilem, protože za tato by vás v pneuservis Praha 8 asi moc nepochválili. Celkově mi přijde, že ty firmy nemají moc rády, když jsou nízkoprofilová kola, která zbytečně ničí pneumatiky, eventuálně pak i disky. Ale jako ve finále je to věc majitele a jeho peněženky.
OdpovědětVymazatSkvělý článek o úpravách modelu Honda Accord! Je skvělé vidět, jak tuning může přinést vozidlu nejen lepší vzhled, ale i výkon. Takové úpravy vyžadují i spoustu času v dílně, a monterky jsou přitom nezbytnou součástí – nejen kvůli ochraně oblečení, ale také kvůli pohodlí při práci pod autem. Díky za inspiraci a tipy na tunning, určitě se budou hodit!
OdpovědětVymazatHonda Accord je skvělý vůz s velkým potenciálem pro tuning i úpravy. Pokud plánujete Accord trochu vylepšit, určitě doporučuju se podívat na obautodily. Najdete tam široký výběr dílů a doplňků pro interiér i exteriér, které posunou vaše auto na novou úroveň. Novinky pak můžete vystavit na srazích s dalšími nadšenci.
OdpovědětVymazatAccord je fakt super. Taky jsem ho pár let měl. Ale hlavní sranda s ním byla v zimě. Měl jsem na něm zimní pneu Matador a tehdy se ještě navíc moc neřešilo, když se někde na parkovištích přes noc driftovalo, když to nikoho neohrožovalo. Jó, to byly časy. :)
OdpovědětVymazatČlánek o Hondě Accord mě vážně inspiroval k přemýšlení, že i běžné auto může mít svoje kouzlo. Pro mě je ale stejně důležité mít kvalitní servis v případě potřeby – náhradní díly, rychlou podporu a možnost opravy. Na našich autách jezdíme s jistotou, protože spolupracujeme s platformou pre motoristy – najdeme tam i díly pro běžný provoz, nemusí být nic komplikované. :)
OdpovědětVymazatHonda Accord má opravdu nadčasový vzhled, hlavně když se člověk stará o každý detail. Mně se osvědčilo pravidelně pečovat i o interiér, protože čistá kůže dělá obrovský rozdíl. Používám přípravky na ošetření kůže v autě, které ji zanechají hebkou a chráněnou před praskáním. I starší vůz pak působí luxusně a udržovaně.
OdpovědětVymazat