.jpg) 
 .jpg) 
 .jpg) 
 .jpg) 
 .jpg) 
 .jpg) 
 .jpg) 
 .jpg) 
 .jpg) 
 
VW Golf  2,8 VR6
Rok výroby 1993 
Karoserie       dvouprostorová
samonosná, třídveřová, pětimístný hatchback s motorem před přední nápravou
a pohonem předních kol
Styling             upravený přední nárazník a nástavce prahů
Rieger, upravený zadní nárazník Seidl, maska chladiče Jom, kapkovitá vnější
zpětná zrcátka, zahlazení karoserie - blinkry, kliky, zámky dveří, víko kufru,
zamračený výkroj pro zadní RZ, vytažené lemy blatníků,  airbrush na víčku nádrže, lakování do
modrofialové perleti s měnícím se efektem, 5 vrstev
Interiér           kabina oblečena do světlé kůže, sedáky
Sparco Evo, vytlačené tetování na kůží potažené palubní desce, chrom - kaplička
přístrojů, střed palubní desky, výdechy topení a madla dveří, ručně leštěný
bezpečnostní rám, odstraněné zadní sedáky
Audio               čelní
DVD jednotka s vysouvacím LCD monitorem, zesilovač JBL GTO14001E,
subwooferová bedna osazená dvojicí basáků JBL, předním reproduktory JBL GTO
65070 
Motor 
Počet válců                            V6,
2 ventily na válec
Rozvod                                  DOHC
Zdvihový objem                    2
792 ccm
Vrtání/zdvih                          81,0/90,3 mm
Nejvyšší výkon                      174
k při 5800 otáčkách
Kroutící moment                  235 Nm při 4200 otáčkách
Kompresní poměr                10,0:1
Příprava směsi                      elektronická
Tuning                                   bohaté chromování a pozlacení
samotného agregátu, tak přislušenství, sportovní vzduchový filtr, převodovka
lakována do krémové barvy, přesunuta do interiéru, částečné zahlazení
motorového prostoru, kompletní výfukový trakt Remus, koncovka skloněna k
silnici 
Podvozek                               
Přední náprava                    nezávislé
zavěšení, lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické
tlumiče
Zadní náprava                      nezávislé
zavěšení, náprava se zkrutnou příčkou, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče,
příčný stabilizátor
Brzdy                                    dvojitý
hydraulické okruh s posilovačem, vpředu vnitřně chlazené kotouče, vzadu
plné  kotouče
Kola                                       třídílné Schmidt Modern-Line, 9x16 a 9,5x16
Pneu                                      Dunlop
Sport SP 9000, 215/35 R16
Tuning                                   stavitelný tlumičový set KW varianta
II, vrtané kotouče na obou nápravách, podvozek a podběhy lakované do krémového
odstínu, nápravy v kontrastní černá
 
.jpg)
 
Žádné komentáře:
Okomentovat