Škoda Octavia II 2.0
TDI
Rok výroby 2006
Karoserie                   pětimístná, pětidvéřový
hatchback, samonosná z oboustranně pozinkovaného plechu, motor vpředu,
pohon předních kol
Styling                        upravený přední a zadní nárazník
z modelu RS, mračítka Milotec, vyfrézované kliky dveří, hliníková anténa,
pinstriping
Interiér                      sedadla z modelu RS, rozsáhlé chromování
plastových dílů palubní desky a obkladů dveří, úprava pro řízení rukama, 280 mm
volant X-Type, upravené ciferníky a pedály do RS, ukazatel tlaku ve vzduchovém
podvozku na A-sloupku 
Audio                         DVD Panasonic
CQ-VD9005N s dotykovou LCD, dvojice zesilovačů Panasonic CY-PA4003N,
přední a zadní komponentní reproduktory Focal Polykevral 165, repro Evolution
162 SN v platě, subwoofer Focal Utopia Bellirium 33WX, 2F kapacitor
Carpower, stropní 9“ LCD monitor, modré podsvícení a automatické chlazení
zesilovačů a kompresoru vzduchového podvozku
Motor 
Počet válců                4R, 4 ventily na válec
Rozvod                      DOHC
Zdvihový objem        1968 ccm
Vrtání x zdvih           81,0 x 95,5 mm
Nejvyšší výkon          140 při 4000 min-1
Kroutící moment      320 Nm při 1750 min-1
Kompresní poměr    18,5:1
Příprava směsi          elektronické vícebodové vstřikování
nafty
Tuning                       chiptuning na 185
koní, rozsáhlé bílé perleťové lakování, doplněné pinstripingem, chromované
korunky
Podvozek
Přední náprava         zavěšení McPherson, příčná ramena a příčný torzní
stabilizátor
Zadní náprava          náprava se zkrutnou příčkou, odpružení vinutými
pružinami s teleskopickými tlumiči, příčný stabilizátor
Brzdy                         dvouokruhové
s posilovačem, přední vnitřně chlazené kotouče, vzadu plné kotouče 
Kola                           Lexani
ICE, 8,5x20
Pneu                           Falken,
235/30 R20
Tuning                       vzduchový
podvozek od firmy GAS, lakované brzdiče a chromové šrouby plastových podběhů
Recenzi naleznete na stránkách Abouttuning.cz
 
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
 
Po delší době hodně fajn design, který není přestřelený a má to nějaký vzezření a hlavně nějakou osobitost. Ještě bych dojel na chiptuning Ostrava a nechal si to auto trochu nachipovat a udělat z něj trochu větší dělo. Protože pořád se tu bavíme o Octavii TDi. Což samo o sobě není špatné auto, ale zároveň to není taky závoďák.
OdpovědětVymazat