ZNAČKY AUT

APAL (1) AUDI (2) BMW (4) FIAT (2) FORD (3) HONDA (3) OPEL (6) PEUGEOT (2) RENAULT (2) ŠKODA (19) VELOREX (1) VW (13)

ŠKODA FAVORIT


Škoda Favorit 1.3i

Rok výroby 1990

Karoserie       dvouprostorová samonosná, pětimístný hatchback s motorem před přední nápravou a pohonem předních kol

Styling            kompletně zahlazená karoserie, bez přídavných spoilerů, odstraněné žlábky a nasávání topení na kapotě, ostřikovače, boční blinkry, kliky dveří, výkroj pro zadní RZ, zpětná zrcátka F1, přední černá světla s čirým překrytím, zadní bílé lampy Hella s diodovými žárovkami, leštěné duralové víčko nádrže, lak černá matná metalíza

Interiér           černý interiér pokrytý flockem, budíky v designu Octavie RS, oranžová nába a páčky u volantu, pár drobností na přístrojovce, kapsy předních dveří, oranžově lakovaný upravený polorám, volant Raid 280 mm s leštěným středem, hliníková řadička, pedály Sparco, 125 mm otáčkoměr  s diodovou indikací přeřazení, voltmetr, anatomické sedáky od firmy Autostyle s tříbodovými bezpečnostními pásy Sparco, hydraulická ruční brzda Speedpro, dvojité dno podlahy, motivy maltézských křížů, vkládané koberečky

Audio             Sony CDX-GT424U, komponentní reproduktory ve dveřích Spectron SP-026C

Motor
Počet válců                            4/R, 2 ventily na válec
Rozvod                                  OHV
Zdvihový objem                    1 289 ccm
Vrtání/zdvih                          75,5,0/72,0 mm
Nejvyšší výkon                      75 k při 6000 ot./min
Kompresní poměr                10,1:1
Příprava směsi                      jednobodové vstřikování benzínu

Tuning                                   motorový prostoru lakovaný do oranžového odstínu, dvojité karburátory Dellorto DHLA 40, lakované sací potrubí, tepelně odizolované závodní svody od Speedpra, vačková hřídel 280/280, tvrdší pružiny na ventilech z BMW, vyleštěné sací a výfukové kanály, snížená hlava válců, 5kg setrvačník, odlehčená řemenice o 0,5 kg, svíčky Bosch Platinum, startér z Felicie, skrytá část elektroinstalace

Podvozek                              
Přední náprava                    nezávislé zavěšení, lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Zadní náprava                      nezávislé zavěšení, vlečná náprava, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče

Brzdy                                    dvojitý hydraulický okruh s posilovačem, vpředu vrtané kotouče Ferodo, zadní kompletní brzdový systém z VW Golfa II GTi, pancéřované brzdové hadice

Kola                                       Steffan BCW, 9x14 ET 10, 10x14 ET 9
Pneu                                      Toyo T1-R 225/40 R14, Dunlop SP 2000 255/35 R14

Tuning                                   upravený stavitelný podvozek HP Sporting, snížení 100/40 mm, kompletně lakovaný podvozek do bílého odstínu, černé tlumiče, oranžové pružiny, ramena a náprava opět bílé, držáky zadní nápravy oranžové – vše komaxit


Recenzi a video naleznete na Abouttuning.cz


3 komentáře: