.jpg) 
 .jpg) 
 .jpg) 
 .jpg) 
 .jpg) 
 .jpg) 
 
Ford Escort XR3i cabrio
Rok výroby 1996
Karoserie       tříprostorová
samonosná, čtyřmístný kabriolet s motorem nad přední nápravou a pohonem
předních kol
Styling            zahlazení
karoserie - krytka tažného oka přední nárazníku, zámky dveří, znak automobilky
na víku kufru, osvětlení zadní RZ, černý tahokov v náraznících a
chladičové masce, čiré mlhovky, přední světla Sonar s kroužky Angel Eyes,
zadní LEDdiodové lampy FK Automotive, zapertlování všech čtyřech lemů blatníků,
„radioaktivní“ znak na víčku nádrže, odstín laku - žlutá perleť z motocyklového
vzorníku Suzuki, čtyři vrstvy čirého laku, přečalounění střechy se žlutými švy
Interiér           přečalounění
do černé kůže, koženky a alcantary, palubní deska s lakovanou kapličkou a
laminátovou vestavbou s dvojicí přídavných budíků, anatomické sedáky
Recaro. přemístění madel, páček otvírání a joystiku elektrického ovládání
vnějších zpětných zrcátek, řadicí páka, pedály a návleky bezpečnostních pásů
z kolekce firmy MOMO Atomik 
Audio             centrální jednotka Pioneer
DEH-80MP, 2x 5-ti kanálový zesilovač Xetec Xircuit, přední komponenty Focal V2
a Focal V3, v zadní zástavbě komponenty Phase evolution PC.160, 2x 30 cm
subwoofery Mac Audio Absolut 304, 2x 1F kapacitory
Motor 
Počet válců                            4/R,
4 ventily na válec
Rozvod                                  DOHC
Zdvihový objem                    1796
ccm
Vrtání/zdvih                          80,6/88,0 mm
Nejvyšší výkon                      115
koní při 5750 ot.
Kroutící moment                  160 Nm při 4500 ot.
Kompresní poměr                9,8:1
Příprava směsi                      vícedobové
vstřikování
Tuning                                   přímý kit sání K&N  57i, blok motoru, spolu s převodovkou
lakován černým odstínem, držáky žluté, nádobky provozních kapalin lakovány
černou metalízou, flexi potahy hadic a opletená elektroinstalace
Podvozek                               
Přední náprava                    nezávislé
zavěšení, příčná ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické
tlumiče, stabilizátor
Zadní náprava                      nezávislé
zavěšení, příčná ramena, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče, stabilizátor
Brzdy                                     dvojitý
hydraulické okruh s posilovačem, vpředu chlazené kotouče a vzadu plné
kotouče 
Kola                                       PLW, 8x17 ET35
Pneu                                      205/40
R17
Recenzi naleznete na stránkách Abouttuning.cz
 
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
 
Víte, problém je v tom, že tohle auto není moc pěkné ani v základu, takže na něm moc pěkný tuning udělat nejde. Soused ho měl, tak jsem na něj koukal skoro deset let. Pak ho vyměnil, nebo prodal, nebo já nevím, co s ním dělal. Vím jen, že na to obouval použité zimní pneu a vždycky mi říkal, jak je to super investice. :)
OdpovědětVymazat