ZNAČKY AUT

APAL (1) AUDI (2) BMW (4) FIAT (2) FORD (3) HONDA (3) OPEL (6) PEUGEOT (2) RENAULT (2) ŠKODA (19) VELOREX (1) VW (13)

ŠKODA FELICIA PICK-UP


Škoda Felicia  Pick-Up 1.3

Karoserie        samonosná, dvoumístný pick-up s motorem před přední nápravou a pohonem předních kol

Styling            přední nárazník Kit-Car Tiller Tuning, zahlazený zadní nárazník, upravené nástavce prahů Auto Styl Janko, které byly na verzi pick-up lehce upraveny, zahlazená vrata nákladového prostoru – znak a plastová lišta, zamračený výkroj pro RZ, zpětná zrcátka Vitaloni Californien, nasávač v kapotě s koženým návlekem, přední blinkry s funkcí parkovaček a boční z Golfu čtvrté generace, zahlazené boky ložné plochy s dřevěným roštem a zrcadlovými proužky, chromové čapky krytů tlumičů

Interiér           bílé sportovní sedačky Recaro, samonavíjecí pásy Schroth, bezpečnostní rám,  sportovní tříramenný volant, nová hlavice řadicí páky, bíle lakovaná kaplička přístrojů s obkladem firmy Martínek, nerezové kroužky, dveřní výplně z části v kůži, béle lakované doorbordy, vnitřní prahy a středová konzole

Audio              čelní jednotka LG

Motor
Počet válců                            4/R, 2 ventily na válec
Rozvod                                  OHC
Zdvihový objem                    1 289 ccm
Vrtání/zdvih                          75,5,0/72,0 mm
Nejvyšší výkon                      68 k
Kroutící moment                  100 Nm
Kompresní poměr                9,7:1
Příprava směsi                      vícebodové vstřikování benzínu
Tuning                                   leštěné ventilové víko, plynová vzpěra kapoty, rozpěrná tyč předních tlumičů, bíle lakované kryty pod autem, odstraněný středový tlumič, koncový nerezový díl Fox

Podvozek                              
Přední náprava                    nezávislé zavěšení, lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Zadní náprava                      nezávislé zavěšení, vlečná náprava, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče

Brzdy dvojitý hydraulický okruh s posilovačem, vpředu plné kotouče, vzadu bubny

Kola                                       Schmidt TH Line Radinox, 8x15 ET25 vzadu 9x15 ET25
Pneu                                      Dunlop SP 9000,195/45 R15 a 215/40 R15

Tuning                                   upravený sportovní podvozek HP Sporting – snížení 100/60 mm, 15 mm podložky na zadní nápravě


Recenzi a video naleznete na stránkách Abouttuning.cz


1 komentář: