VW Golf 1,8T
Rok výroby 1993
Karoserie dvouprostorová samonosná, pětidveřová,
pětimístný hatchback s motorem před přední nápravou a pohonem předních kol
Styling přepracovaný přední a zadní
laminátový nárazník, centrální otvor vyplněn novým intercoolerem, chladičová
maska bez znaku, kapota se třemi průduchy a v levém blatníku, vytažené
lemy blatníků, nástavce prahů alá BMW M3, kliky dveří z Audi TT, zadní
kliky zavařené úplně, čtveřice zadních lamp z Renaultu Megane, stříška
dveří z verze GTI, přední světlomety alá 4. generace, dvoubarevné lakování
(perleťová oranžová a bílá), doplněné na C-sloupcích a víku kufru airbrushem
Interiér palubní
deska, středová konzole, řadicí páka, volant a sedadla z Audi TT, zadní
lavice rozdělena lahvemi s Nitrem,
výrazný airbrush na stropnici
Audio Pioneer DEH-P7400, subwoofer
Earthquake, laminátová vestavba, ovály Earthquake, přední reproduktory Kenwood,
šestikanálový zesilovač Xetec V350.6., vytlumení celého auta
Motor
Počet válců 4/R, 5 ventily na válec
Rozvod DOHC
Zdvihový objem 1781 ccm
Vrtání/zdvih 81,0/86,4
mm
Nejvyšší výkon 225 k při 5900 otáčkách
Kroutící moment 280 Nm při 2200-5500 otáčkách
Kompresní poměr 9,0:1
Příprava směsi elektronická, přeplňování
Tuning vestavba
motoru z Audi TT – výměna za původní 2,0i, nový leštěný kit sání
s otevřeným vzduchovým filtrem, velký intercooler, příprava pro Nitro,
laděný výfukový systém, lakované plastové kryty
Podvozek
Přední náprava nezávislé
zavěšení, lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické
tlumiče
Zadní náprava nezávislé zavěšení, náprava se
zkrutnou příčkou, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče, příčný stabilizátor
Brzdy dvojitý
hydraulické okruh s posilovačem, vpředu vnitřně chlazené kotouče, vzadu
plné kotouče
Kola ATS,
8,5x17
Pneu Dunlop SP
Sport 9000, 215/40 R17
Tuning výškově
stavitelný tlumičový set HR, vpředu brzdový set z Audi TT, vzadu Golf GTI,
lakování podvozkových dílů
Rozměry a váhy (originální hodnoty, mohou se lišit)
Rozvor/rozchod vpředu/vzadu 2475/1450/1434 mm
Délka/šířka/výška 4020/1710/1405
mm
S VW Golf jsem měl zkušeností několik. Teď mluvím o těch prvních modelech. Ale nakonec jsem to vzdal, protože ohromné množství dětí, kteří se dali na "tuning" mi tak trochu zkazili nějakým způsobem to nadšení. Když pak člověk navštíví pneuservis Praha 8 a tam tento tuner sedí na kávě a nechává řemeslníky, aby mu dělali auto, tak to je docela smutný pohled.
OdpovědětVymazatJako součást týmu zaměřeného na automobilový tuning mohu říct, že VW Golf III je skutečná klasika! Je to auto, které nabízí skvělou rovnováhu mezi výkonem a praktičností. Mnoho z nás ho považuje za ideální základ pro úpravy. Kromě toho, že je relativně dostupný, je také velmi přizpůsobitelný, což znamená, že můžete skutečně vyjádřit svou osobnost skrze jeho úpravy. Pokud hledáte kvalitní díly a odborné rady, doporučuji navštívit https://www.intercars.cz, kde najdete vše, co potřebujete k údržbě a tuningu vašeho vozu.
OdpovědětVymazat