ZNAČKY AUT

APAL (1) AUDI (2) BMW (4) FIAT (2) FORD (3) HONDA (3) OPEL (6) PEUGEOT (2) RENAULT (2) ŠKODA (19) VELOREX (1) VW (13)

VW Golf III


VW Golf  1,8T
Rok výroby 1993

Karoserie            dvouprostorová samonosná, pětidveřová, pětimístný hatchback s motorem před přední nápravou a pohonem předních kol

Styling                 přepracovaný přední a zadní laminátový nárazník, centrální otvor vyplněn novým intercoolerem, chladičová maska bez znaku, kapota se třemi průduchy a v levém blatníku, vytažené lemy blatníků, nástavce prahů alá BMW M3, kliky dveří z Audi TT, zadní kliky zavařené úplně, čtveřice zadních lamp z Renaultu Megane, stříška dveří z verze GTI, přední světlomety alá 4. generace, dvoubarevné lakování (perleťová oranžová a bílá), doplněné na C-sloupcích a víku kufru airbrushem


Interiér                palubní deska, středová konzole, řadicí páka, volant a sedadla z Audi TT, zadní lavice rozdělena lahvemi s Nitrem,  výrazný airbrush na stropnici

Audio                   Pioneer DEH-P7400, subwoofer Earthquake, laminátová vestavba, ovály Earthquake, přední reproduktory Kenwood, šestikanálový zesilovač Xetec V350.6., vytlumení celého auta


Motor
Počet válců                        4/R, 5 ventily na válec
Rozvod                              DOHC
Zdvihový objem              1781 ccm
Vrtání/zdvih                     81,0/86,4 mm
Nejvyšší výkon                225 k při 5900 otáčkách
Kroutící moment            280 Nm při 2200-5500 otáčkách
Kompresní poměr          9,0:1
Příprava směsi                elektronická, přeplňování

Tuning                                 vestavba motoru z Audi TT – výměna za původní 2,0i, nový leštěný kit sání s otevřeným vzduchovým filtrem, velký intercooler, příprava pro Nitro, laděný výfukový systém, lakované plastové kryty

 Podvozek                                          
Přední náprava                  nezávislé zavěšení, lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Zadní náprava                  nezávislé zavěšení, náprava se zkrutnou příčkou, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče, příčný stabilizátor

Brzdy                                   dvojitý hydraulické okruh s posilovačem, vpředu vnitřně chlazené kotouče, vzadu plné  kotouče

Kola                                      ATS, 8,5x17
Pneu                                    Dunlop SP Sport 9000, 215/40 R17

Tuning                                 výškově stavitelný tlumičový set HR, vpředu brzdový set z Audi TT, vzadu Golf GTI, lakování podvozkových dílů

Rozměry a váhy (originální hodnoty, mohou se lišit)
Rozvor/rozchod vpředu/vzadu                                2475/1450/1434 mm
Délka/šířka/výška                                                     4020/1710/1405 mm

2 komentáře:

  1. S VW Golf jsem měl zkušeností několik. Teď mluvím o těch prvních modelech. Ale nakonec jsem to vzdal, protože ohromné množství dětí, kteří se dali na "tuning" mi tak trochu zkazili nějakým způsobem to nadšení. Když pak člověk navštíví pneuservis Praha 8 a tam tento tuner sedí na kávě a nechává řemeslníky, aby mu dělali auto, tak to je docela smutný pohled.

    OdpovědětVymazat
  2. Jako součást týmu zaměřeného na automobilový tuning mohu říct, že VW Golf III je skutečná klasika! Je to auto, které nabízí skvělou rovnováhu mezi výkonem a praktičností. Mnoho z nás ho považuje za ideální základ pro úpravy. Kromě toho, že je relativně dostupný, je také velmi přizpůsobitelný, což znamená, že můžete skutečně vyjádřit svou osobnost skrze jeho úpravy. Pokud hledáte kvalitní díly a odborné rady, doporučuji navštívit https://www.intercars.cz, kde najdete vše, co potřebujete k údržbě a tuningu vašeho vozu.

    OdpovědětVymazat