Rok výroby 1995
Karoserie dvouprostorová
samonosná, pětimístný hatchback s motorem před přední nápravou a pohonem
předních kol
Styling upravené laminátové nárazníky a
nástavce prahů, kapková zpětná zrcátka potažená koženkou, zamračení kapoty,
maska chladiče bez znaku automobilky, střecha bez otvoru po anténě, zavařené
boční blinkry, lemy blatníků rozšířené o 30 mm, přední navíc snížené o 25 mm,
zahlazení pátých dveří, ponechány všechny kliky i zámky
Interiér všechny plasty obroušeny a nalakovány
na bílo, upravený tvar všech sedadel, přečalounění interiéru do bílé koženky a
alcary, spoustu pochromovaných dílů, bílá
stropnice vystlaná vatelínem s obláčky, podlaha očalouněna koženkou s molitanem
a přesnými švy, zahlazení nápisů na zpětném zrcátku, nášlapy pedálů z nerezového
bubnu pračky, chromové kličky oken JOM, přečalouněný volant s nábou Luisy,
chromovaná řadící páka v kombinaci s bílou broušenou kůží od Simoni
Racing
Audio čelní
jednotka Pioneer DEH-P5900MP, přední zapuštěné komponentní reproduktory Magnat
Classic 216 v doorbordech, zadní ovály Magnat Classic model 694, 2x
zesilovač Magnat Tribal X Four, 2x subwoofer Magnat Subtech 230, 5F kapacitor
Dietz, celé auto vytlumeno hmotou Vibraflex 25
Motor
Počet válců 4/R,
2 ventily na válec
Rozvod OHC
Zdvihový objem 1
598 ccm
Vrtání/zdvih 76,5,0/86,9 mm
Nejvyšší výkon 75
koní při 4500 ot.
Kroutící moment 135 Nm při 3500 ot.
Kompresní poměr 10,0:1
Příprava směsi vícebodové
vstřikováni benzínu
Tuning nahrazení původního agregátu o
obsahu 1.3 litru motorem 1.6, laděné svody, ostrá vačka, snížená a upravená
hlava válců, chiptuning, otevřený vzduchový filtr K&N, odstraněný
katalyzátor spolu se středním tlumičem, odlehčený setrvák, zapalovací svíčky
Brisk Platinum, odměřený výkon na brzdě 100 koní a 145 Nm, bíle lakovaný
motorový prostor a vnitřní strana kapoty, blok agregátu, převodovka, plasty i
víčka nádobek provozních kapalin, leštěné víko ventilů, motorek a mechanismu
stěračů, držáky nádobek na ostřikovače, rozpěrná tyč předních tlumičů
Podvozek
Přední náprava nezávislé
zavěšení, lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické
tlumiče
Zadní náprava nezávislé
zavěšení, vlečná náprava, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Brzdy dvojitý hydraulický okruh s posilovačem,
vpředu plné kotouče, vzadu bubny
Kola Bilet
Specialties GTP 53, 8x16 a 9,5x16
Pneu GoodYear
F1, 195/45 a 215/40
Tuning
tlumičový set HP Sporting, verze Tuning - snížení 40/40 mm, domontován přední
stabilizátor, vpředu děrované kotouče Zimmermann, Ferodo DS Performance, vzadu
20 mm podložky, bíle lakované třemeny brzd, bubny a podběhy, žlutě nápravy,
těhlice, ramena, tlumiče a stabilizátor, modře pružiny, brzdové destičky a
krycí plechy pod motorem
Dobrý deň môžete mi poslať vaše cislo
OdpovědětVymazat