ZNAČKY AUT

APAL (1) AUDI (2) BMW (4) FIAT (2) FORD (3) HONDA (3) OPEL (6) PEUGEOT (2) RENAULT (2) ŠKODA (19) VELOREX (1) VW (13)

VW GOLF III VR6










VW Golf  2,8 VR6

Rok výroby 1993

Karoserie       dvouprostorová samonosná, třídveřová, pětimístný hatchback s motorem před přední nápravou a pohonem předních kol

Styling             upravený přední nárazník a nástavce prahů Rieger, upravený zadní nárazník Seidl, maska chladiče Jom, kapkovitá vnější zpětná zrcátka, zahlazení karoserie - blinkry, kliky, zámky dveří, víko kufru, zamračený výkroj pro zadní RZ, vytažené lemy blatníků,  airbrush na víčku nádrže, lakování do modrofialové perleti s měnícím se efektem, 5 vrstev

Interiér           kabina oblečena do světlé kůže, sedáky Sparco Evo, vytlačené tetování na kůží potažené palubní desce, chrom - kaplička přístrojů, střed palubní desky, výdechy topení a madla dveří, ručně leštěný bezpečnostní rám, odstraněné zadní sedáky

Audio               čelní DVD jednotka s vysouvacím LCD monitorem, zesilovač JBL GTO14001E, subwooferová bedna osazená dvojicí basáků JBL, předním reproduktory JBL GTO 65070

Motor
Počet válců                            V6, 2 ventily na válec
Rozvod                                  DOHC
Zdvihový objem                    2 792 ccm
Vrtání/zdvih                          81,0/90,3 mm
Nejvyšší výkon                      174 k při 5800 otáčkách
Kroutící moment                  235 Nm při 4200 otáčkách
Kompresní poměr                10,0:1
Příprava směsi                      elektronická
Tuning                                   bohaté chromování a pozlacení samotného agregátu, tak přislušenství, sportovní vzduchový filtr, převodovka lakována do krémové barvy, přesunuta do interiéru, částečné zahlazení motorového prostoru, kompletní výfukový trakt Remus, koncovka skloněna k silnici

Podvozek                              
Přední náprava                    nezávislé zavěšení, lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Zadní náprava                      nezávislé zavěšení, náprava se zkrutnou příčkou, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče, příčný stabilizátor

Brzdy                                    dvojitý hydraulické okruh s posilovačem, vpředu vnitřně chlazené kotouče, vzadu plné  kotouče

Kola                                       třídílné Schmidt Modern-Line, 9x16 a 9,5x16
Pneu                                      Dunlop Sport SP 9000, 215/35 R16

Tuning                                   stavitelný tlumičový set KW varianta II, vrtané kotouče na obou nápravách, podvozek a podběhy lakované do krémového odstínu, nápravy v kontrastní černá
 
Recenzi naleznete na stránkách Abouttuning.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat