Peugeot 306 2.0 HDi
Karoserie dvouprostorová
samonosná, pětidveřový hatchback s motorem před přední nápravou a pohonem
předních kol
Styling upravený přední nárazník Carzone pro
model 206, zadní pozměněný nárazník Maxton, navařené lemy blatníků z Golfu
III, originální prahové nástavce rozšířené o 40 mm, přední světlomety
z modelu 406, zadní LEDdiodové model 206, střešní křídlo od Carzone,
zrcátka M3 a leštěné víčko nádrže Mattig, lak bílá perleť s černým nástřikem
části kapoty, střechy a křídla
Interiér kompletní přestavba celého interiéru, lakování
plastových dílů, Palubní deska z Octavie II, zahlazení prolisů a
výdechů topení, tříramenný volant Victor, hlavice řadicí páky a anatomická
sedadla od Autostylu
Audio autorádio Alpine, DVD přehrávač a monitorem Zenec,
laminátová vestavba pro hifi komponenty, dvojice subwooferů Emphaser G5,
monoblok Emphaser EA-1800D, čtyřkanál Emphaser EA-480, reproduktory Axton AC26 a AX160 zapuštěné
v doorbordech, zadní ovály AX710, 50F kapacitor Rodek.
Motor
Počet válců 4/R,
2 ventily na válec
Rozvod OHC
Zdvihový objem 1997
ccm
Vrtání/zdvih 85,0/88,0 mm
Nejvyšší výkon 90
koní
Kroutící moment 205
Nm
Kompresní poměr 18,0:1
Tuning nainstalován intercoler, koncový díl
výfuku s vyústěním
duplex, chiptuning, výkon cca 130 koní, lakované plastové
části, airbrush
Podvozek
Přední náprava nezávislé
zavěšení, lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické
tlumiče
Zadní náprava nezávislé
zavěšení, kliková náprava, torzní tyče, teleskopické tlumiče
Brzdy dvojitý hydraulický okruh s posilovačem,
vpředu plné kotouče, vzadu sériové bubny
Kola Schmidt,
model Space 7,5x17 ET 15
Pneu Pirelli
P Zero Nero 205/40 R17
Tuning stavitelný
tlumičový set V-Maxx 60/90 - přesazená
torzní tyč na zadní ose, rozšiřovací podložky 45/55 mm, up-grade brzd
z verze S16
Recenzi naleznete na stránkách Abouttuning.cz
tohle je ale 206!
OdpovědětVymazatMožná to tak vypadá, ale toto je opravdu Peugeot 306. Více informací o tomto autě najdete v recenzi http://www.abouttuning.cz/recenze/show-and-shine/peugeot-306-francouzska-perla.html
OdpovědětVymazatTyhle 306ky se mi hodně líbí. Přijdou mi jako fajn auta ještě takové té staré školy, na kterých se odučila celá jedna generace. A jako ještě se neřešily zároveň věci jako třeba deaktivace adblue u současných dodávek. To mi, jakožto staršímu řidiči z povolání, přijde jako naprostá zhůvěřilost a výsměch všem, které živí volant.
OdpovědětVymazat