ZNAČKY AUT

APAL (1) AUDI (2) BMW (4) FIAT (2) FORD (3) HONDA (3) OPEL (6) PEUGEOT (2) RENAULT (2) ŠKODA (19) VELOREX (1) VW (13)

PEUGEOT 306


Peugeot 306 2.0 HDi

Karoserie       dvouprostorová samonosná, pětidveřový hatchback s motorem před přední nápravou a pohonem předních kol

Styling            upravený přední nárazník Carzone pro model 206, zadní pozměněný nárazník Maxton, navařené lemy blatníků z Golfu III, originální prahové nástavce rozšířené o 40 mm, přední světlomety z modelu 406, zadní LEDdiodové model 206, střešní křídlo od Carzone, zrcátka M3 a leštěné víčko nádrže Mattig, lak bílá perleť s černým nástřikem části kapoty, střechy a křídla

Interiér           kompletní přestavba celého interiéru, lakování plastových dílů, Palubní deska z Octavie II, zahlazení prolisů a výdechů topení, tříramenný volant Victor, hlavice řadicí páky a anatomická sedadla od Autostylu

Audio                          autorádio Alpine, DVD přehrávač a monitorem Zenec, laminátová vestavba pro hifi komponenty, dvojice subwooferů Emphaser G5, monoblok Emphaser EA-1800D, čtyřkanál Emphaser EA-480,  reproduktory Axton AC26 a AX160 zapuštěné v doorbordech, zadní ovály AX710, 50F kapacitor Rodek.

Motor
Počet válců                            4/R, 2 ventily na válec
Rozvod                                  OHC
Zdvihový objem                    1997 ccm
Vrtání/zdvih                          85,0/88,0 mm
Nejvyšší výkon                      90 koní
Kroutící moment                  205 Nm
Kompresní poměr                18,0:1
Tuning                                   nainstalován intercoler, koncový díl výfuku s vyústěním
duplex, chiptuning, výkon cca 130 koní, lakované plastové části, airbrush

Podvozek                              
Přední náprava                    nezávislé zavěšení, lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Zadní náprava                      nezávislé zavěšení, kliková náprava, torzní tyče, teleskopické tlumiče

Brzdy dvojitý hydraulický okruh s posilovačem, vpředu plné kotouče, vzadu sériové bubny

Kola                                       Schmidt, model Space 7,5x17 ET 15
Pneu                                      Pirelli P Zero Nero 205/40 R17

Tuning                                   stavitelný tlumičový set V-Maxx  60/90 - přesazená torzní tyč na zadní ose, rozšiřovací podložky 45/55 mm, up-grade brzd z verze S16


Recenzi naleznete na stránkách Abouttuning.cz


3 komentáře:

  1. Možná to tak vypadá, ale toto je opravdu Peugeot 306. Více informací o tomto autě najdete v recenzi http://www.abouttuning.cz/recenze/show-and-shine/peugeot-306-francouzska-perla.html

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle 306ky se mi hodně líbí. Přijdou mi jako fajn auta ještě takové té staré školy, na kterých se odučila celá jedna generace. A jako ještě se neřešily zároveň věci jako třeba deaktivace adblue u současných dodávek. To mi, jakožto staršímu řidiči z povolání, přijde jako naprostá zhůvěřilost a výsměch všem, které živí volant.

    OdpovědětVymazat