Opel Vectra 1.8i
Rok výroby 1990
Karoserie dvouprostorová
samonosná, pětimístný sedan s motorem nad přední nápravou a pohonem
předních kol
Styling přední
nárazník Fridrich Motosport, zadní Luma, Uni nástavce prahů, prodloužení
střechy Mattig, pochromovaná zpětná zrcátka, zahlazení karoserie, přední
světlomety s kroužky Angel Eyes, zadní lampy alá Lexus, polep bočního okna
s nápisem Alea Jacta Est
Interiér kompletní
očalounění interiéru z verze Sport, včetně palubní desky, sportovní volant R1
Sport, hliníková hlavice řadicí páky Eufab, na zpětném zrcátku a
v přihrádce středového tunelu umístěny hrací kostky, bílý potah podlahy,
stropnice v bílé kůži, hasicí přístroj R.evolution chrom, audio zástavba
kufru v bílém chlupu
Audio čelní
jednotka Sony GT-300, přední komponentní reproduktory Blaupunkt, zadní koaxiály
Hertz, dvojice subwooferů Raveland, dvoukanálový zesilovač Blaupunkt
Motor
Počet válců 4/R,
2 ventily na válec
Rozvod OHC
Zdvihový objem 1796ccm
Vrtání/zdvih 84,8mm/79,5mm
Výkon 90
k při 5400 min-1
Kroutící moment 145
Nm při 3000 min-1
Kompresní poměr 9,2:1
Příprava směsi elektronické
vstřikování benzínu
Tuning Otevřený
vzduchový filtr Eufab, výfuk bez katalyzátoru a středového tlumiče, koncový
laděný díl VM Sport, hlava válců, brzdový válec a kryt baterie lakovány
červeně, ve stejném odstínu Flexo chrániče elektroinstalace
Podvozek
Přední náprava nezávislé
zavěšení, lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické
tlumiče
Zadní náprava náprava
se zkrutnou příčkou, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče, příčný stabilizátor
Brzdy dvojitý
hydraulický okruh s posilovačem, vpředu kotouče, vzadu bubnové brzdy, ABS
Kola Alutec
7x16 ET35
Pneu Kumho
KH11, 195/45 R16
Recenzi naleznete na stránkách Abouttuning.cz
Žádné komentáře:
Okomentovat