ZNAČKY AUT

APAL (1) AUDI (2) BMW (4) FIAT (2) FORD (3) HONDA (3) OPEL (6) PEUGEOT (2) RENAULT (2) ŠKODA (19) VELOREX (1) VW (13)

FORD SIERRA


Ford Sierra 2.0i

Rok výroby 1989

Karoserie       samonosná pětidveřová, dvouprostorová, pětimístný hatchback s motorem nad přední nápravou a pohonem všech kol

Styling            Bodykit od firmy Inferno Tuning (přední, zadní nárazník, nástavce prahů), křídlo originál Cosworth, zahlazení karoserie - odstraněné boční lišty, odstraněn a zavařen stěrač, zámek a ostřikovač zadních dveří, přední světla s bílými blinkry a kouřové lampy Bosh          
Interiér            přestrojení interiéru do červené barvy, lakovaná část palubní desky, flock na obkladech dveří, sloupcích a celé stropnici, koženkový potah zástavby hifiaparatury, vkládané koberečky a zadní sedadla, anatomické přední sedáky Netami s pásy Schroth, bílé polepy přístrojů s červeným podsvícením, trojice přídavných budíků, volant F1, chromovaná řadička, hliníkové pedály Sparco

Audio              čelní jednotka Sony MEX-DV1000, vyjížděcí LCD monitor v palubní desce, 2x monitor v zadních hlavových opěrkách, přední komponenty Impulse, zadní ovály Dexon, dvojice subwooferů Kenwood, 2x zesilovač Panasonic – čtyřkanál 1000W a dvoukanál 1200W, 1F kapacitor Toxic

Motor
Počet válců                            R4, 2 ventily na válec
Rozvod                                  DOHC
Zdvihový objem                    1998 ccm
Vrtání/zdvih                          86,0 x 86,0 mm
Nejvyšší výkon                      88kW/120 k při 5 500 otáčkách
Kroutící moment                  171 Nm při 2 500 otáčkách
Kompresní poměr                10,3:1
Příprava směsi                      elektronické vstřikování benzínu

Tuning                                   otevřený vzduchový filtr JOM s novým sacím potrubím, laděné svody výfuku, odstraněný středový tlumič a montáž optimalizovaného koncového dílu, přiznané všechny hadice a kabely schované do červených flexo opletů, leštěné sání, napínací kladka, alternátor a benzínová lišta, chromované misky tlumičů, mechanismus stěračů a nádobky provozních kapalin

Podvozek                              
Přední náprava                    nezávislé zavěšení, příčná ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče


Zadní náprava                      nezávislé zavěšení, šikmá ramena, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče                

Brzdy                                     kapalinové dvouokruhové s podtlakovým posilovačem, vpředu i vzadu kotoučové brzdy, mechanická ruční brzda na zadní kola

Kola                                       Borbet, model A, 9x16
Pneu                                      Toyo T1-R  215/40 R 16

Tuning                                   podvozkový kit Rieger -40 mm, výměna brzdové soustavy za komponenty z modelu 2.8i, poloosy a zadní ramena model 2.8i, tužší silentbloky od firmy Powerflex, dodatečné lakování náprav červeným komaxitem


Recenzi naleznete na stránkách Abouttuning.cz


1 komentář:

  1. Za mě je tohle naprostá topka. A teda líbí se mi i ty barvy. Červená a černá na mě vždycky zabírala. Kde máte udělané ozvučení? Já si ho nechal dělat zde. Bez kvalitního repra si totiž nedovedu správné tuning auto představit. :) Ale je pravda, že to musí být fakt na nějaké úrovni. Žádný uchrchlaný reprák.

    OdpovědětVymazat