Ford Sierra 2.0i
Rok výroby 1989
Karoserie samonosná
pětidveřová, dvouprostorová, pětimístný hatchback s motorem nad přední
nápravou a pohonem všech kol
Styling Bodykit
od firmy Inferno Tuning (přední, zadní nárazník, nástavce prahů), křídlo
originál Cosworth, zahlazení karoserie - odstraněné boční lišty, odstraněn a
zavařen stěrač, zámek a ostřikovač zadních dveří, přední světla s bílými
blinkry a kouřové lampy Bosh
Interiér přestrojení interiéru do červené barvy,
lakovaná část palubní desky, flock na obkladech dveří, sloupcích a celé
stropnici, koženkový potah zástavby hifiaparatury, vkládané koberečky a zadní
sedadla, anatomické přední sedáky Netami s pásy Schroth, bílé polepy přístrojů
s červeným podsvícením, trojice přídavných budíků, volant F1, chromovaná
řadička, hliníkové pedály Sparco
Audio čelní
jednotka Sony MEX-DV1000, vyjížděcí LCD monitor v palubní desce, 2x
monitor v zadních hlavových opěrkách, přední komponenty Impulse, zadní
ovály Dexon, dvojice subwooferů Kenwood, 2x zesilovač Panasonic – čtyřkanál
1000W a dvoukanál 1200W, 1F kapacitor Toxic
Motor
Počet válců R4,
2 ventily na válec
Rozvod DOHC
Zdvihový objem 1998
ccm
Vrtání/zdvih 86,0 x 86,0 mm
Nejvyšší výkon 88kW/120
k při 5 500 otáčkách
Kroutící moment 171
Nm při 2 500 otáčkách
Kompresní poměr 10,3:1
Příprava směsi elektronické
vstřikování benzínu
Tuning otevřený vzduchový filtr JOM
s novým sacím potrubím, laděné svody výfuku, odstraněný středový tlumič a
montáž optimalizovaného koncového dílu, přiznané všechny hadice a kabely
schované do červených flexo opletů, leštěné sání, napínací kladka, alternátor a
benzínová lišta, chromované misky tlumičů, mechanismus stěračů a nádobky
provozních kapalin
Podvozek
Přední náprava nezávislé
zavěšení, příčná ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Zadní náprava nezávislé
zavěšení, šikmá ramena, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Brzdy kapalinové
dvouokruhové s podtlakovým posilovačem, vpředu i vzadu kotoučové brzdy,
mechanická ruční brzda na zadní kola
Kola Borbet,
model A, 9x16
Pneu Toyo
T1-R 215/40 R 16
Tuning podvozkový
kit Rieger -40 mm, výměna brzdové soustavy za komponenty z modelu 2.8i,
poloosy a zadní ramena model 2.8i, tužší silentbloky od firmy Powerflex,
dodatečné lakování náprav červeným komaxitem
Recenzi naleznete na stránkách Abouttuning.cz
Za mě je tohle naprostá topka. A teda líbí se mi i ty barvy. Červená a černá na mě vždycky zabírala. Kde máte udělané ozvučení? Já si ho nechal dělat zde. Bez kvalitního repra si totiž nedovedu správné tuning auto představit. :) Ale je pravda, že to musí být fakt na nějaké úrovni. Žádný uchrchlaný reprák.
OdpovědětVymazat