ZNAČKY AUT

APAL (1) AUDI (2) BMW (4) FIAT (2) FORD (3) HONDA (3) OPEL (6) PEUGEOT (2) RENAULT (2) ŠKODA (19) VELOREX (1) VW (13)

VW T3 WESTFALIA









VW T3 Westfalia

Rok výroby 1982

Karoserie                   dvoumístný velkoprostorový cestovní automobil, motor vzadu podélně, pohon zadních kol

Styling                        upravený přední spoiler z modelu T3 Caravelle, čiré přední světlomety s černým křížem z VW Golf II, zadní bílé lampy, šachovnicový pruh a číslovka 82, morá metalíza z Golfu V R32, RZ v americkém formátu

Interiér                      originální příslušenství modelu Westfalia, nové čalounění látkou a koženkou, O.B.A., řadička Supersport a přídavný budík tlaku turba, nábytek po celkovém restaurování-polepen fólií

Audio                         jednotka Audivox VME 9512 TS s LCD monitorem, sklopný 15“ monitor sloužící i jako TV, dvojice komponentích reproduktorů JBL vpředu a čtveřice vzadu doplněná, dvojice subwooferů MDS, dva zesilovače Sinus Live SLA-500, herní konzole PS2.
                       
Motor
Počet válců                            4/R, 2 ventily na válec
Rozvod                                  OHC
Zdvihový objem                    1 896 ccm
Vrtání/zdvih                          79,5/95,5 mm
Nejvyšší výkon                      90 k při 4000 otáčkách
Kroutící moment                  202 Nm při 1900 otáčkách
Kompresní poměr                19,5:1
Příprava směsi                      elektronická, přímý vstřik

Tuning                       výměna původního motoru za moderní diesel 1.9 TDI, otevřený vzduchový filtr Green

Podvozek
Přední náprava         dvojitá příčná ramena, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče

Zadní náprava          šikmá ramena, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče

Brzdy                         dvoukruhové s posilovačem, vpředu kotouče, vzadu bubny

Kola                           Mak Vertigo, 8x18
Pneu                           Nankang AS-1, 205/40 R18

Tuning                       pružiny vyrobené na zakázku v kombinaci s tlumiči Monroe, celkové snížení 85 mm vpředu a 75 mm vzadu

Recenzi naleznete na stránkách Abouttuning.cz


1 komentář: