ZNAČKY AUT

APAL (1) AUDI (2) BMW (4) FIAT (2) FORD (3) HONDA (3) OPEL (6) PEUGEOT (2) RENAULT (2) ŠKODA (19) VELOREX (1) VW (13)

OPEL ASTRA 2.0 16V


Opel Astra 2.0  16V GSI
Rok výroby 1996

Karoserie                   dvouprostorová samonosná, pětimístný hatchback s motorem nad přední nápravou a pohonem předních kol

Styling                       přední a zadní nárazník z laminátu na zakázku, prahové nástavce v designu M3, stříška zadního okna z modelu GSi, zamračená kapota, zapuštěné kiky dveří z modelu Audi 80, zkrácené víko kufru, vytažené lemy předních blatníků, změna tvaru zadních lemů, zahlazení prolisů na bocích, odstraněné ostřikovače předního skla a stěrač zadního okna, přední projektorové světlomety a zadní červenobílé lampy Crystal design od FK Automotive, fialová metalíza s výrazným airbrushem, bezbarvým ochranný lak

Interiér                      palubní deska a obklady dveří v černomodrém flocku v kombinaci s černým fleecem, chromované výdechy topení i část volantu JOM

Audio                         Alpine CDA-9883R, zabudovaný 7“ dotykový monitor s možností připojení PC,DVD nebo Playstationu, přední i zadní komponentní reproduktory Alpine SXS-1757, hifizástavba-subwoofer Soundstream T5-12, monoblok Crunch GTR 2400.1, čtyřkanálový zesilovač Audison SRx4, 1F kapacitor Dietz

Motor
Počet válců                4/R, 4 ventily na válec
Rozvod                      DOHC
Zdvihový objem        1998ccm
Vrtání/zdvih             86mm/86mm
Výkon                        150 k při 6000 min-1
Kroutící moment      196 Nm při 4800 min-1
Kompresní poměr    10,5:1
Příprava směsi          vícebodové vstřikování benzínu

Tuning                      původní motorizace 1.4i, kompletní záměna za motor 2.0 16V, zabudování počítače, vzduchový filtr Eufab, černě lakovaný blok motoru, držáky motoru, nádobky provozních kapalin, bíle lakované ventilové víko, motorový prostor,  sání, chromované šroubky, leštěný kryt rozvodů

Podvozek
Přední náprava         nezávislé zavěšení, lichoběžníková ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče
Zadní náprava          náprava se zkrutnou příčkou, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče, příčný stabilizátor

Brzdy dvojitý hydraulický okruh s posilovačem, vpředu kotouče, vzadu bubnové brzdy, ABS

Kola                           chromované MAM, design MT2, 8x17
Pneu                          Dunlop SP Sport Maxx, 205/40 R17

Tuning                       podvozkový kit FK Automotive -30/-30 mm, kompletní brzdy na obou nápravách z modelu GSi, bíle lakované nápravy, brzdové komponenty červeně


Recenzi naleznete na stránkách Abouttuning.cz


Žádné komentáře:

Okomentovat