Ford Escort XR3i cabrio
Rok výroby 1996
Karoserie tříprostorová
samonosná, čtyřmístný kabriolet s motorem nad přední nápravou a pohonem
předních kol
Styling zahlazení
karoserie - krytka tažného oka přední nárazníku, zámky dveří, znak automobilky
na víku kufru, osvětlení zadní RZ, černý tahokov v náraznících a
chladičové masce, čiré mlhovky, přední světla Sonar s kroužky Angel Eyes,
zadní LEDdiodové lampy FK Automotive, zapertlování všech čtyřech lemů blatníků,
„radioaktivní“ znak na víčku nádrže, odstín laku - žlutá perleť z motocyklového
vzorníku Suzuki, čtyři vrstvy čirého laku, přečalounění střechy se žlutými švy
Interiér přečalounění
do černé kůže, koženky a alcantary, palubní deska s lakovanou kapličkou a
laminátovou vestavbou s dvojicí přídavných budíků, anatomické sedáky
Recaro. přemístění madel, páček otvírání a joystiku elektrického ovládání
vnějších zpětných zrcátek, řadicí páka, pedály a návleky bezpečnostních pásů
z kolekce firmy MOMO Atomik
Audio centrální jednotka Pioneer
DEH-80MP, 2x 5-ti kanálový zesilovač Xetec Xircuit, přední komponenty Focal V2
a Focal V3, v zadní zástavbě komponenty Phase evolution PC.160, 2x 30 cm
subwoofery Mac Audio Absolut 304, 2x 1F kapacitory
Motor
Počet válců 4/R,
4 ventily na válec
Rozvod DOHC
Zdvihový objem 1796
ccm
Vrtání/zdvih 80,6/88,0 mm
Nejvyšší výkon 115
koní při 5750 ot.
Kroutící moment 160 Nm při 4500 ot.
Kompresní poměr 9,8:1
Příprava směsi vícedobové
vstřikování
Tuning přímý kit sání K&N 57i, blok motoru, spolu s převodovkou
lakován černým odstínem, držáky žluté, nádobky provozních kapalin lakovány
černou metalízou, flexi potahy hadic a opletená elektroinstalace
Podvozek
Přední náprava nezávislé
zavěšení, příčná ramena, vzpěry McPherson, vinuté pružiny, teleskopické
tlumiče, stabilizátor
Zadní náprava nezávislé
zavěšení, příčná ramena, vinuté pružiny, teleskopické tlumiče, stabilizátor
Brzdy dvojitý
hydraulické okruh s posilovačem, vpředu chlazené kotouče a vzadu plné
kotouče
Kola PLW, 8x17 ET35
Pneu 205/40
R17
Recenzi naleznete na stránkách Abouttuning.cz
Žádné komentáře:
Okomentovat